Fotoskrulla Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Ved elva Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Badedammen var opptatt idag ser jeg - eller er det bare stein jeg ser? Uansett litt plass i motsatt ende. Greit utsnitt, komp. etc. etc. Roar 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Greit uredligert bilde lady Mvh Leif 1 Lenke til kommentar
Arnfinn....... Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Kjempebra bilde. Vega har jeg vært mange ganger, en kjempefin øy ved kysten av Helgeland. Ferje fra Horn, eller hurtigbåt fra Brønnøysund. Fint å dra forbi Gladstad, Kirkøy, Nes og rundt Holand og ikke minst besøke Vega Havhotell...herlig sted. Pluss mange andre steder Du får seks smilefjes av meg for dette, ble liksom gled av å minnes Vega. Forreste?? Hvor på Vega er bilde tatt?? Og en annen ting!! Helgelandskysten er forresten flott med mye fin natur...... Arnfinn 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Et stemningsfullt bilde fra elven , kanskje det går å bade her hvis det er varmt nok og fritt for mygg . Har hatt noen bade/mygg opplevelser i indre Troms . Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2017 Kjempebra bilde. Vega har jeg vært mange ganger, en kjempefin øy ved kysten av Helgeland. Ferje fra Horn, eller hurtigbåt fra Brønnøysund. Fint å dra forbi Gladstad, Kirkøy, Nes og rundt Holand og ikke minst besøke Vega Havhotell...herlig sted. Pluss mange andre steder Du får seks smilefjes av meg for dette, ble liksom gled av å minnes Vega. Forreste?? Hvor på Vega er bilde tatt?? Og en annen ting!! Helgelandskysten er forresten flott med mye fin natur...... Arnfinn Hei Arnfinn! Dette er Fersetelva. Bildet er tatt fra broa. Det er en rasteplass på høyre side i bildet. Vi bodde i telt ute i Levikja. Fantastisk flott sted å telte uten å være på campingplass. Veldig flott ute på Vega, vi var der et par dager på vår nydelige nordnorgeferie i fjor. Helgelandskysten er jo så fin at det var bare så vidt vi kom oss til Lofoten. Vil gjerne nordover i år også, men vet ikke hva det blir til. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2017 Badedammen var opptatt idag ser jeg - eller er det bare stein jeg ser? Uansett litt plass i motsatt ende. Greit utsnitt, komp. etc. etc. Roar Det er bare en stein du ser, så det var rikelig plass å bade. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2017 Greit uredligert bilde lady Mvh Leif Takk takk Leif! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2017 Et stemningsfullt bilde fra elven , kanskje det går å bade her hvis det er varmt nok og fritt for mygg . Har hatt noen bade/mygg opplevelser i indre Troms . Alec Vil tro det var mygg der, men uansett fristet det ikke å bade, det var ikke så varmt. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. juli 2017 Del Skrevet 1. juli 2017 Greit uredligert bilde lady Mvh Leif Takk takk Leif! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg