Quote Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Vi har sett behovet for å rekruttere en ny administrator, og valget falt på Gavekort. Han har vært en del av staben siden 2013, først som veileder og det siste året som moderator. Gavekort er en svært erfaren bruker som kan bidra til den daglige driften av forumet, samt hjelpe til i den videre utviklingen av forumet. Jeg er sikker på at Gavekort kommer til å gjøre en svært god jobb i sitt embete som administrator. Gratulerer, og lykke til! 5 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Takk skal dere ha! Jeg ser frem til å ta diskusjon.no videre på sine største styrker, som er en fri og god debatt over et bredt spektrum av emner. 2 Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Takk skal dere ha! Jeg ser frem til å ta diskusjon.no videre på sine største styrker, som er en fri og god debatt over et bredt spektrum av emner. Kan ikke din første handling som admin være å la meg velge meg en medlemstittel 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Du kan få en pluss, for tappert forsøk! Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 (endret) Vell fortjent, dog da jeg leste topic trodde jeg det var en konkurranse.. Gavekort fra admin eller noe i den dur Endret 29. juni 2017 av Krozmar 2 Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 søren klype. dette er pølsevev Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Får alle brukere gratis gavekort nå da? 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Takk for gratulasjoner. Alle skal få Gavekort, men det er ikke penger på det. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Gratulerer til Gavekort.Til alle andre: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå