Gå til innhold

[Løst] Wow, da var systemminnet fullt... ny mobil må kjøpes denne uken.

Gjest medlem-329093

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093

Da er det på tide å trekke av og skaffe en ny (android?) mobiltelefon. 15,4 GB av 16 GB brukt. Og jeg trenger alle de appene jeg har på telefonen. Det kan ikke være noen data som er lagret dobbelt vel? Vet ikke hvordan jeg finner det ut heller. Har Samsung Galaxy S5.

Sååå.... trenger en mobil med MINIMUM 32 GB intern lagringsplass, helst mye mer... Ikke viktig med minnekort siden det uansett er annenrangs lagring.

Har tenkt på LG G6, hva synes dere om den? Galaxy S7 blir litt lite lagring siden den bare kommer i 32GB versjon og jeg liker ikke curved skjerm så S8 er ikke så aktuell heller. Dessuten har jeg hørt at kameraet på S8 har feil på mange enheter som gir dritdårlig kvalitet på bilder eller video, husker ikke hvilken.

Jeg er ihvertfall ganske sikker på at jeg ikke vil ha iphone. Med mindre noen kan komme med meget overbevisende argumenter :)

Flaks at jeg akkurat overførte meg fullt av penger fra sparekontoen min i dag da, hadde liksom en følelse av at jeg trengte dem. :p

Forresten, jeg har jo mastercard fra DNB, og i morgen er det 20% rabatt hvis man bruker kortet i Power butikk... har jo en sånn her lokalt... men får ikke til å se hva de har på lager for de er "spesielle" og ikke tilknyttet kjeden på samme måte som de store butikkene... :p

Tar imot alle råd og forslag :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-329093

Sjekk en samletest hos Tek. Huawei er stort sett mye for pengene.

20% på HTC U11 sort farge på Power.no ved betaling med Mastercard fra DNB. Kjøpte den akkurat nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...