Windoge Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg vurderer å gi fra meg dette hovedkortet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr (Demobrukt kort på link, ikke gå etter pris) Pluss P4 2.4 GHZ CPU Mot denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Pluss AMD XP2500 Barton Vil jeg få stor ytelseforskjell om jeg heller tar i mot Socket A kortet og AMD`en? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Tror du kommer til å bli fornøyd, husk å kjøre bra ram i dual.... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Fint, andre meninger? Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Har du tenkt å kjøpe nytt minne da? Jeg ville i utgangspunktet ikke ha byttet... Er det du kan bytte til nytt? Og veit du om Xp2500en har låst multiplier (Produsert etter uke 38)? Dersom multiplier er låst får du ikke klokket så veldig langt, før det minnet du har idag (signatur)) begynner å butte. Dersom du skal bytte ut til ddr400 minne kommer du noe lengre da. Husk på alt arbeidet med å instalere på nytt osv. også. Ellers er både hovedkortet og prosessor å anbefale Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Har du tenkt å kjøpe nytt minne da? Jeg ville i utgangspunktet ikke ha byttet... Er det du kan bytte til nytt? Og veit du om Xp2500en har låst multiplier (Produsert etter uke 38)? Dersom multiplier er låst får du ikke klokket så veldig langt, før det minnet du har idag (signatur)) begynner å butte. Dersom du skal bytte ut til ddr400 minne kommer du noe lengre da. Husk på alt arbeidet med å instalere på nytt osv. også. Ellers er både hovedkortet og prosessor å anbefale Planen var da egentlig å beholde minne jeg har på signatur. Dum ide? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå