sn105 Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Hei. Er mann på 27 år. Har slitt med tretthet så lenge jeg kan huske. Jeg har hele livet følt en konstant trøtthet, noe som er ufattelig utfordrende i hverdagen. Man føler konstant at man vil være i fred og sove, selv om jeg har sovet 10 timer natten før. Å delta på sosiale arrangement og liknende kan til tider være totalt utmattende. Jeg føler også humøret svinger veldig fra dag til dag og time til time. Noen ganger føler jeg meg nærmest deprimert mens andre ganger er jeg glad og positiv. Jeg har blitt testet for alt og det har ikke blitt funnet noe på prøver e.l. Derfor ble jeg diagnostisert med ME, noe jeg absolutt ikke har troen på. Lurer derfor på om det er noe jeg kan gjøre for å ikke ha den konstante trettheten liggende over meg hele tiden? Har diabetes type 1 som er svært godt regulert siden 7 års alder. Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 (endret) Kan ha mye med diett å gjøre. Hold deg unna søtstoff og koffein, hold deg hydrert. Endret 29. juni 2017 av Noxz Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Hei. Er mann på 27 år. Har slitt med tretthet så lenge jeg kan huske. Jeg har hele livet følt en konstant trøtthet, noe som er ufattelig utfordrende i hverdagen. Man føler konstant at man vil være i fred og sove, selv om jeg har sovet 10 timer natten før. Å delta på sosiale arrangement og liknende kan til tider være totalt utmattende. Jeg føler også humøret svinger veldig fra dag til dag og time til time. Noen ganger føler jeg meg nærmest deprimert mens andre ganger er jeg glad og positiv. Jeg har blitt testet for alt og det har ikke blitt funnet noe på prøver e.l. Derfor ble jeg diagnostisert med ME, noe jeg absolutt ikke har troen på. Lurer derfor på om det er noe jeg kan gjøre for å ikke ha den konstante trettheten liggende over meg hele tiden? Har diabetes type 1 som er svært godt regulert siden 7 års alder. Skal spørre et enkelt og seriøst, men klisjé spørsmål: Hvordan lever du nå, og hvordan ville du levd om du vant 200 millioner i vikinglotto? Jeg tror dette har med rent livssituasjonen å gjøre. Manglende mål og drømmer, du har havnet i et spor, grunnet manglende lederskap i kretsene rundt deg. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Nok et standard spørsmål her, men trener du? Trening har hjulpet meg ut av en lignende situasjon. Du trenger ikke mer enn noen joggesko og 30 min daglig. Kosthold er neste standard svar. Spiser du riktig? En venn av meg slet noe forferdelig med utmattelse, og det viste seg at fyren ikke tålte gluten. Etter han la om kosthold kom energi og humør tilbse. Lenke til kommentar
Slagen mann Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Hvilken grad av ME ble du påvist da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå