Gå til innhold

Mulig defekt hd!

Raphaug

Anbefalte innlegg

Kjøpte en Western Digital 7200rpm 160gb harddisk på komplett for 2måneder siden. Men for noen dager siden så klarte jeg å bøye 2 jumpere på IDE kontakten legst til venstre. Jeg klarte å bøye de tilbake, men etter på så oppførte hd`n seg veldig rart.. :dontgetit: Da windows loadet før jeg kunne logge inn tok det opptil 45sek før det var klart.. Så jeg tok "chkdsk /c:" for å prøve og rette opp feilen.

Men det resulterte i at den brukte enda lengre tid :( Og da jeg først kunne logge in så kom det en feilbeskjed "..oppstått feil og kan ikke logge in xc000x00".

Jeg kunne ikke en gang logge inn som administrator! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!

Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Diskschad som min tyske kamerat sier. Noe som betyr diskras. Disken din er nok tatt skade av behandlingen du har gitt den! Du kan jo alltids prøve og returnere den til selger, men sannsynligheten er nok der for at du ikke får den slags på garantien.

Hvis du klarer å lure de til å tro det ikke er du som har ødelagt den så er det bare å prøve :thumbs:. Det hadde jeg gjort!

Endret av John Abrahamsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...