Superprofessor X Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 hvis jeg hadde hatt råd til å kjøpe meg et hangarskip så hadde jeg betalt Microsoft for å lage et eget system bare for skipet mitt... :-P Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 hvis jeg hadde hatt råd til å kjøpe meg et hangarskip så hadde jeg betalt Microsoft for å lage et eget system bare for skipet mitt... :-PTrenger ikke det når BAE allerede er kontraktert til å lage et. 3 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 hvis jeg hadde hatt råd til å kjøpe meg et hangarskip så hadde jeg betalt Microsoft for å lage et eget system bare for skipet mitt... :-PTrenger ikke det når BAE allerede er kontraktert til å lage et. Deilig. Mer jobb. Lenke til kommentar
BippeStankelbein Skrevet 1. juli 2017 Del Skrevet 1. juli 2017 It makes you wannacry! Hvorfor det? Hva er problemet? XP er robust og velprøvd, hvis det løser oppgaven som skal løses så er det helt greit. Sikkerhetshull? Hva så? Hvem skal angripe det deg? Dine egne soldater? Du er på lokalnett på ditt eget hangarskip, det er nok tatt med i risikovurderingen^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå