Gå til innhold

To er i finalen: Slik kan det nye regjeringskvartalet bli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har det gått seks år, og de har ikke en gang bestemt seg for hvem som skal være arkitekt???

"... i 2019 kan [stortinget] BEHANDLE byggestart..." ??? WOW!!

Her vil jeg påstå at regjeringens egen effektiviseringsminister bør feie for egen dør.

Lenke til kommentar

Nå har det gått seks år, og de har ikke en gang bestemt seg for hvem som skal være arkitekt???

Her vil jeg påstå at regjeringens egen effektiviseringsminister bør feie for egen dør.

Under AP tok det i gjennomsnitt 30 år før noe var ble ferdigbehandlet.. Det er grunnen til Alle veier/tunneler ikke er up 2 date.. Så denne regjeringen kan bli beskrevet som ekstremt efektiv ?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Regjeringen etterspør effektiv planlegging av bygg og samferdeslsprosjekt, min erfaring er at i saker der regjeringen må foreta seg noe, så er de veldig trege.

AtW

Lenke til kommentar

Under AP tok det i gjennomsnitt 30 år før noe var ble ferdigbehandlet.. Det er grunnen til Alle veier/tunneler ikke er up 2 date.. Så denne regjeringen kan bli beskrevet som ekstremt efektiv ?

I 2027 som er "best case scenario" dette vil være ferdig, så har man brukt ganske mange år om ikke 30. Så jeg vil påstå at det går like tregt uansett om det er Gro, Kåre, Kjell, Jens, Erna eller andre som leder. -Det er uansett ikke det største regjeringspartiet som har ansvar for byggesaksavdelingen i Oslo, økonomisk planlegging, arkitektur osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...