Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ADSL-levrandører

Anbefalte innlegg

Heisann.

Har sittet ganske så lenge nå på en Telenor ADSL linje (704/128), Telenor har mang engang ringt og bedt oss om å bytte til en av disse ikke-fri-nedlastnings abbonementene, men hittil har pappa sagt nei. Nå er han plutselig blitt keen på å bytte levrandør (Noe jeg har vært fra starten av), men han er da ikke sikker på hva han skal velge. Selv har jeg hørt mye hist og pist, og lurte på om hva dere andre brukere er fornøyd med, hvorfor dere er fornøyd, hva dere bruker linja deres til. osv.

Selv bruker jeg linja hovedsakelig til nedlastning, IRC 24/7 og online gaming.

Nå? hva bruker dere? Bluecom?Nexgentel?Kvalito?tele2?

Bring innlegg! :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat nå sitter jeg med Chello+ oppgradert til 1024/384 linje.

Funker helt greit, med mulighet for HUB/Switch og 3 PC'er.

Grunnen til at jeg ikke har NGT er fordi dem ikke leverer på Tonsenhagen (Oslo) her jeg bor.

Men om ganske få strakser flytter jeg til Lindeberg, og der leverer NGT, og da bytter jeg.

Grunnen er at jeg vil ha bedre linje ut. Og prisen er jo ikke å forakte. :D

De har jo Charlie, som er 1350/512 kbit til 548,- i mnd, som er det samme jeg betaler til UPC nå.

De andre leverandørene har jeg ikke erfaring med, bortsett fra Telenor.

De kuttet jeg ut pga DL-limiten (Jeg hadde 1024/256 m/30GB pr mnd).

Ellers vil jeg si at Telenor funka ganske bra, ikke noen nevneverdige problemer.

Det at det var dialup følte jeg ikke var noe stort problem, siden jeg bare kjører 1 bruker på maskinen.

Veldig greit i høst å kunne logge av nettet istedenfor å se brannmuren slite med alle MSblaster greiene som kom hele tiden. (Hvis jeg ikke skulle være på nettet vel og merke).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...