Gå til innhold

Uerfaren reiser trenger råd

Anbefalte innlegg

Hei, jeg og kjæresten hadde tenkt oss på en ferie i sommer, men som uerfaren ungdom er det meste uoversiktlig og uvant. Av forskjellige årsaker har vi ikke fått bestilt ferie før nå, men planen er å reise senest 10. juli (helst denne datoen) og kan til nøds også reise helt fra 3. juli. Varighet maks 1 uke, og vi ser for oss en typisk sol-og-bade-ferie, i varmere strøk. 

Budsjettet ligger på trange 5 000, og spørsmålet mitt er da som følger. Er det mulighet å få tak i en ferie til rundt denne prisen, men med en viss standard? De fleste jeg har snakket med mener det er gode muligheter for såkalte "restplasser" rett før avreise, men finner lite! 

Råd og tips fra dere som har litt peiling tas i mot med åpne armer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De billige restplassene er det nok dårlig med midt i juli, dessverre. Dersom du reiser uspesifisert, kan du komme under 4k, skal du ha spesifisert hotell må du regne med priser fra ca 5k.

http://www.solfaktor.no/tour/charters?deps=Gardermoen+%2B+Torp&deps_tree=1+15&deps_expanded=&words=Syden&search_geo=&search_tree=&search_expanded=&d=29&m=2017-06&delta=%2B14&days=6-9&rating=5&beds=0&maxprce=&beach=&centre=

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...