AnonymDiskusjon Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 Hei Har nettopp kjøpt min første leilighet, en bruktbolig. Kort tid etter innflytting merker jeg ubehag ved at jeg blir tørr i halsen og trøtt. Jeg mistenker at leiligheten er skadet av mugg/fukt. I tillegg har jeg oppdaget at forrige eier har malt langs tak/vegg-skille, noe som jeg tenker kan være et forsøk på å skjule skadene. Jeg har tegnet forsikring ved kjøp, men lurer på hvordan jeg går frem for å finne ut om leiligheten virkelig er skadet. Tar jeg kontakt med forsikringsselskapet eller må jeg undersøke dette selv? Anonymous poster hash: f598e...523 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 Få tak i en fuktmåler. Forsikringsselskapet ditt vil bare be deg innhente dokumentasjon før de foretar seg noe. At du er tørr i halsen og trøtt holder nok ikke for de. 1 Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 Hei Har nettopp kjøpt min første leilighet, en bruktbolig. Kort tid etter innflytting merker jeg ubehag ved at jeg blir tørr i halsen og trøtt. Jeg mistenker at leiligheten er skadet av mugg/fukt. I tillegg har jeg oppdaget at forrige eier har malt langs tak/vegg-skille, noe som jeg tenker kan være et forsøk på å skjule skadene. Det var vel lite som tydet på mugg i den beskrivelsen... Trøtthet og tørr hals kan jo være hva som helst. 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 Ta kontakt med noen som kan foreta målinger for å avdekke eventuell muggsopp. Det hjelper lite å spekulere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå