Gaardon Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 (endret) Jeg prøver å lufte ideen om selge min stasjonære pc ettersom jeg ikke ser helt behovet for den også tar den unødvendig plass som jeg vil frigjøre. men uansett skjermkort, minne og prossesor er kjøpt brukt så disse har jeg ikke kvittering på noe som jeg tror vil påvirke prisen. Specsa er : Kabinett : Fractal Design Define S BlackHovedkort : Msi 970 gaming Cpu : AMD FX -8350 4 ghz socket am3+ Kjøling Corsair Hydro H60 Minne: Crucial BallistixSport 3x4GB 1600MHz Skjermkort: Nvidia Geforce GTX970Hardisk ssd : HyperX Fury 120GBHardisk : Seagate Barracuda 3TBStrømforsyning : Corsair CX500M 500w Wifi : Atheros AR5BXB112 AR9380 PCI-E 1X PCI-E Wireless Desktop WiFi WLAN Card 450M Dual-band Har også windows 10. Så hva tror dere? jeg tipper selv rundt 3000kr er det for mye å be om? Endret 28. juni 2017 av Gaardon Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 Hei Det bør fint gå ann å legge ut dette for 3 000 å så se ann interessen. Ett tips er ofte å legge ut på finn, salgsbiten på tek, lokale salgsgrupper på facebook og så spore opp en rimelig skjerm eller gi tips på det da mange som kiker i denne prisklassen er ute etter en pakke. Plutselig er slikt veldig aktuelt for noen i omgangskretsen eller generelt nær deg og du slipper å sende. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå