Mikkel89 Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 Hei. Knuste akkurat skjermen på min gamle data fra multicom xixhan og må derfor skaffe meg en ny bærbar. Spiller for det meste lol, men spiller også litt bf1 og liknende i blant og vil gjerne at den nye dataen også skal kunne takle slike spill. Om mulig skulle gjerne den nye pcen vært litt slimmerere enn multicomen og gjerne bråket litt mindre. Den forrige dataen min høres ut som en flygemaskin når den er i bruk. Er det noen som har noen tips til en bra data? Har ikke peiling på data. Kan bruke rundt 10-15k. Stasjonær er ikke aktuelt pga samboer og fordi jeg ikke har et ekstra rom til gaming. Takk for alle forslag! Lenke til kommentar
vidor Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 https://www.komplett.no/product/908082/gaming/gaming-pc/baerbar/asus-fx502vm-156-fhd-matt# Du skal lete lenge etter mer for pengene enn denne. 1 Lenke til kommentar
Mikkel89 Skrevet 2. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2017 Tusen takk for svar! Bestilte den på torsdag kveld så håper å få testet den i morgen :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå