Kozesmurf Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 denne fila legger seg i oppstarten og maskinen laster hverken inn snarveier eller verktøylinja.. eller noe annet enn bakgrunnsbildet for den saks skyld.. etter en ctrl.alt.delete finner jeg denne fila i processes.. velger jeg end process på denne fortsetter lastingen av windows som normalt og legger seg til igjen.. ved å fjerne den en gang til kommer den ikke opp igjen (foreløbig) Fila har også prvd å koble seg til internet .. det hindret Norton elegant fila ligger c:\windows\prefetch\winin.exe-03C5E80C.pf 18Kb og c:\windows\system32\winin.exe 16Kb noen som kjenner til dette fenomenet ? søkte på norton sine sider men fant det ikke. straffen for å la maskinen stå på internet ubeskytta noen timer... Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Utfra et søk på Winin.exe fikk jeg noen svar, fleste var bare krusseduller, men det skal stå noe her. Du får bare søke etter ordet på sida. Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) eg va faktisk innom den sida der under min søken men blei ikje noge særlig klokere av det... har nå postet et innlegg der og.. men ellers takk for innsatsen Endret 8. desember 2003 av Kozesmurf Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Har du prøvd med Spyboot eller adaware? http://www.safer-networking.org/ http://www.lavasoft.de/support/download/ Husk å oppdatere de før du scanner. Endret 8. desember 2003 av ghbing Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 då har eg prøvd både spyboot og adaware.. spyboot fant riktignok noen reg.entries som ikje va så kjekke å ha men ingen av dem fant noe på winin.exe sjiden klusse fremdeles til oppstarten min Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Du har sansynligvis Swen-viruset. Den gir seg selv navn helt tilfeldig, og du finner løsningen her: http://www.norman.com/virus_info/w32_swen_...lang=no#swenfix Du gjør det som står her, bytter navn på knekkfila til det navnet du beskriver, og kjører den, og det fikser seg. Har prøvd det selv, det funket. Endret 9. desember 2003 av slowcooler Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Må si at den hotfixen der fant lide og ingenting hos meg... Har tilsammen nå kjørt Norton 2003, adaware, SpyBoot og Norton HotFix der... Har prøvd å rename fila.. men den finner seg selv igjen umiddelbart.. ein liden pain in tha but den der sjiden. flere forslag ? hehe Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hvis du er sikker den ikke brukes av noen programmer kan du jo starte i safe-mode og slette filen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå