kom_igjen Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 Jeg skal selge en pc som jeg kjøpte ny for 6000,- høsten 2015. Av forskjellige årsaker ble den svært lite brukt (ca 20 ganger), og nå skal jeg selge den videre. Har en venn som er interessert, og lurer på hva jeg vil ha for den, men for å være ærlig så vet jeg faktisk ikke. Her er litt info https://prisguiden.no/produkt/hp-pavilion-x360-13-a188no-232342 Hva tenker dere? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 Huffameg det var labre greier. Siste nypris er visst 4.795,-. Man får tilsvarende ny rimelig billig så jeg ville ikke solgt for mer enn en tusenlapp til en kompis. Kanskje 500,- for å være skikkelig grei. 1 Lenke til kommentar
kom_igjen Skrevet 30. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2017 Huffameg det var labre greier. Siste nypris er visst 4.795,-. Man får tilsvarende ny rimelig billig så jeg ville ikke solgt for mer enn en tusenlapp til en kompis. Kanskje 500,- for å være skikkelig grei. Takk for svar. Jeg endte med å legge den ut til 2500, og etter en rask budkrig ble den solgt for 3000. 2 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 1. juli 2017 Del Skrevet 1. juli 2017 Det hadde jo vært en fin gest å selge noe 80% rabattert til en kamerat, men jeg kan se at noen syns det er i overkant, også. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 1. juli 2017 Del Skrevet 1. juli 2017 Huffameg det var labre greier. Siste nypris er visst 4.795,-. Man får tilsvarende ny rimelig billig så jeg ville ikke solgt for mer enn en tusenlapp til en kompis. Kanskje 500,- for å være skikkelig grei. Takk for svar. Jeg endte med å legge den ut til 2500, og etter en rask budkrig ble den solgt for 3000. Det tror jeg var beste løsning, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå