Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten vil ikke squirte

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er sammen med ei jente. Vi har vært sammen i 9 mnd. For litt siden spurte jeg om hun noen gang hadde sprutet, da svarte hun at hun hadde gjort det et par ganger før. Etter denne samtalen har jeg gått å tenkt en del på dette, det at jeg ikke har fått henne til å sprute, når andre har gjort det.

Hun sier at hun ikke vil og at det gjør vondt. Hun sa også at jeg har vært nære flere ganger. Jeg vet ikke om jeg skal tro på henne eller om hun sier det fordi jeg ikke får det til, for å være grei liksom. Det handler vel litt om ego også. Hun er min første og eneste sexpartner vel og merke.

Er dette noe jeg burde tenke på? Er det forskjell på følelsen av sprut-orgasme og "vanlig" orgasme? Tips til hvordan jeg skal takle å ikke klare det noen andre klarer?

Anonymous poster hash: a3d0e...d3e

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sant som Henrik over sier.

Hennes orgasme er hennes ansvar.

Det er alltid bra å snakke sammen for å lære hva man liker og hva man ønsker. Det er forskjellen på ons og parforhold men det vil til syvende og sist alltid være hun selv som er ansvarlig for sin egen mentalitet, hva hun gjør og hva hun kommuniserer.

Du er ingen telepat og de færreste av oss er verdensmestere i puling. Vi må alle selv gjøre det vi trenger for å ha det gøy. Det er en helt latterlig tanke at mannen skal måtte gjøre jobben for begge.

• Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bare fordi man kan betyr ikke at man må. Jeg kan sprute selv men bare om det blir brukt riktig teknikk og jeg er kåt/avslappet nok. Jeg er ikke så opptatt av det og har et helt knall sexliv selv om det aldri skjer lengre. Har også vært borti andre jenter som spruter lett men som ikke får noe skikkelig orgasmefølelse av det.

Anonymous poster hash: f3d6a...290

Lenke til kommentar

Hvis du ikke vet hva du prater om, la vær og del mangel på kunnskap med andre.

Det var noen som faktisk hadde tatt seg bryet med å forske på temaet. De hadde søkt etter og fått kontakt med kvinner som var tilstrekkelig lite sjenerte og i stand til å få sprutorgasmer. Så hadde de latt dem kose seg selv under kontrollerte forhold, med ultralydundersøkelse før og etter. Og resultatet var at blæreinnholdet var betraktelig redusert i etterkant.

Jeg aner en fremtidig Ig Nobel-pris.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du ikke vet hva du prater om, la vær og del mangel på kunnskap med andre.

Det var noen som faktisk hadde tatt seg bryet med å forske på temaet. De hadde søkt etter og fått kontakt med kvinner som var tilstrekkelig lite sjenerte og i stand til å få sprutorgasmer. Så hadde de latt dem kose seg selv under kontrollerte forhold, med ultralydundersøkelse før og etter. Og resultatet var at blæreinnholdet var betraktelig redusert i etterkant.

Jeg aner en fremtidig Ig Nobel-pris.

Denne? https://www.newscientist.com/article/dn26772-female-ejaculation-comes-in-two-forms-scientists-find/

- Konklusjonen var (som nevnt over) at væsken som kommer når en kvinne squirter _er_ urin. Videre, at såkalt 'female ejaculation', er en form for (hvitaktig) væske som mange kvinner skiller ut under orgasme. Kan sammenlignes med væsken som sædcellene svømmer i. ?

Enig i at TS ikke skal - eller kan - kreve at partneren skal squirte hvis hun selv ikke ønsker der.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Men fortsatt så er det ikke bare urin, mulig man burde prøve ting og ikke bare basere seg på hva forskere påstår.

Legestanden har bla tatt livet av en tidligere Amerikansk president.

Hvordan i all verden har det noen sammenheng med temaet?

Ser ikke nytten i å bli personlig fornærmet av at noen sier squirting er urinering, når det faktisk er urin som kommer ut.

Anonymous poster hash: bcfa6...59d

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...