at10 Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 hei, jeg lurer veldig på hvordan tinder fungerer... Er alle de som kommer opp på tinder aktive? eller er det alle brukerprofiler som vises der? Hva om jeg lager en bruker nå og bruker den aktivt i to tre uker, men også sletter jeg appen uten å slette selve brukeren? vil jeg fremdeles poppe opp på andres tinder? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 I en god periode vil du det. Men den deaktiveres etterhvert Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 hei, jeg lurer veldig på hvordan tinder fungerer... Er alle de som kommer opp på tinder aktive? eller er det alle brukerprofiler som vises der? Hva om jeg lager en bruker nå og bruker den aktivt i to tre uker, men også sletter jeg appen uten å slette selve brukeren? vil jeg fremdeles poppe opp på andres tinder? Alle som kommer opp er aktive, ja. Traff forresten kona på Tinder, og er veldig fornøyd! Anonymous poster hash: bb2d1...e79 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå