Tullegutt Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Hei... Jeg har et stort problem, som jeg trenger litt hjelp med.. Håper bare noen kan hjelpe meg.. For spec se signatur. Problemet mitt er at maskinen hele tiden bytter ut navet på både cd-rw spilleren, og dvd spilleren.. Så da virker ingen ting.. Dette er merkelig. I Bios kommer cd-brenneren opp som [RONY BD,RV CRX140E] DVD spilleren kommer som [LATSHITADVD-ROL RR,8482] Cd-brenneren heter i virkeligheten Sony CRX140 DVD spilleren er jeg litt usikker på hva er. Men jeg kan ikke sette opp noen av disse til oppstart i bios, for der dukker de ikke opp i det hele tatt.. Det er også litt rart... Jeg byttet kabel, og da fant maskinen begge to.. Med riktige navn.. Men den gleden varte ikke lenge, før den byttet navn tilbake til de rare navna.. Hvis noen kan hjelpe meg setter jeg stor pris på det. Bare spør hvis noe er uklart.. Hilsen Tullegutt Lenke til kommentar
Tullegutt Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Hallo Igjen.. Er det ingen som har noen teorier engang.. Jeg hadde håpet noen hadde noen tanker om hva som kan være galt... Det gjør ikke noe om dere er usikre, alle forslag motas med takk... Klarer ikke å finne ut av dette selv.. Jeg prøver hva som helst.. Hilsen Tullegutt Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 1. Ikke bump! 2. Post i riktig kategori nesten gang Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg