Dj Frost Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Har nå kjøpt pumpe, radiator, vanntank og tilhørende slanger osv. Det jeg mangler er vannblokk til cpuen. Har en AMD 64. Siden denne prosessoren er såpass dyr lurer jeg på om det er noen som har noen erfaringer eller vet om en plass som selger en bra blokk til denne. Hadde vert surt å ødelegge prosessoren :/ Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Tror det kun er Waterchill blokken som passer til A64. Men det er jo en meget god blokk Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Du kan bruke innovatek blokkene og. Du må bare kjøpe adapter til A64 ved siden av. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Danger Den Maze RBX Athlon FX passer vel? har ikke de lik festeanordning? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Danger Den Maze RBX Athlon FX passer vel? har ikke de lik festeanordning? Juppjupp... Se der.. Der har han allerede tre alternativer å velge mellom. =) Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 jeg ville personlig gått for den siste Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Heisann! Takker for gode svar men hvor får jeg kjøpt den sist nevnte? Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Her! Endret 6. desember 2003 av Ultra_Fisk Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Hva med WhiteWater-blokka, eller RBX-blokka til DD da? Bedre alternativer finnes vel ikke, så lenge festene passer. Og de er jo identiske med ovenfor nevnte festemetoder, så da skal det ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå