Gå til innhold

Trener/Coach/Analytiker søker League of Legends-lag [Unranked]

Anbefalte innlegg

Fersk trener søker League of Legends-lag som ønsker en dedikert tredjepart til å kunne veilede, analysere treninger/kamper og utarbeide taktikk og langtidsmål.

I utgangspunktet ute etter å begynne å bygge meg opp en "CV" og erfaring som trener, og er derfor i første omgang ikke kresen til ELO/rank. Kjemi er derfor viktigere enn en høy ELO eller rank. Laget selv bestemmer hvilken rolle jeg skal ha ved en eventuell samarbeidsavtale.

Hva jeg forventer fra laget:

- Samarbeid og vilje til å motta konstruktiv kritikk, og ønske om å forbedre seg både individuelt og på lagnivå.

- Dedikasjon til prosjektet, gjenspeilet gjennom punktlighet, vilje til å ta prosjektet alvorlig, og selv ta intiativ til å holde seg oppdatert på League of Legends-fronten, trene i SoloQ foruten lagtreninger og vilje til å bidra med egne idéer.

- En god kjemi, et ønske om å vedlikeholde en profesjonell innstilling og ta treninger, lagkamerater, meg selv og kamper på alvor. Det er også ønskelig med et lag som har spillere med en minimumsalder på 16+.

- Tålmodighet, anerkjennelse for at jeg er ny i "LoL-coach"-gamet, og at lagbygging vil kunne ta tid.

Hva dere kan forvente av meg:

- Dedikasjon til prosjektet, en tredjepart som bruker egen fritid på å bidra til å øke lagets forståelse av League of Legends, og hvordan hver enkelt spiller på laget kan forbedre sitt eget spill.

- Analyser, en tredjepart som bruker egen fritid på å analysere eventuelle kamper, bidra med input og forslag til å identifisere win-conditions og gode drafts.

- En med generell trenererfaring, en tredjepart som er ny innenfor League of Legends coaching, men har trenererfaring fra ungdomsfotball og er derfor ikke fremmed for trenerrollen.

- Ydmykhet, en tredjepart som har selvinnsikt og er klar og tydelig over egne svakheter og styrker, og stiller ingen krav til spillerne som jeg ikke stiller til meg selv.

Send PM her inne for eventuelle spørsmål og evt. avtale samtaler.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...