Gå til innhold

Verdi laptop: i7, 16gb ram, 256gb ssd 770m gfx

Anbefalte innlegg

Hei!

Da jeg har nylig gått til innkjøp av en Dell xps 13, så tenkte jeg at jeg skulle prøve å selge min nåværende laptop, men er veldig usikker på om det er noe verdi i den i det hele tatt lenger. Så tenkte å høre om noen her har noen gode tips til pris :)

Laptopen ble kjøpt på komplett for rett under 4 år siden og er av typen Asus G750JX.

Specs som følger:

17.3" Full HD skjerm

i7 4700HQ / 2.4 GHz, 4 kjerner + HT

16 gb ddr3 1600mhz ram

256gb ssd + 750gb hdd.

GeForce 770m 3gb ram.

Laptopen har ingen skader og bærer ingen preg av å være 4 år gammel, utenom slitasje på et klistremerke som hånda mi ligger over når man skriver på tastatur.

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Legg den ut for 5000,- å se hvilke bud du får. Det ligger et par nyere varianter til ca 8000 på finn.no, men skjermkortet i din er en smule dårligere enn de. Prisguide sier ny pris var ca 10k for din?

Evt. prøver du finne laptoper med tilsvarende specs (fra andre merker) på finn.no og legg deg i samme prissjikt som de, evt litt under om du vil selge kjapt.

Endret av Nwader
Lenke til kommentar

Legg den ut for 5000,- å se hvilke bud du får. Det ligger et par nyere varianter til ca 8000 på finn.no, men skjermkortet i din er en smule dårligere enn de. Prisguide sier ny pris var ca 10k for din?

Evt. prøver du finne laptoper med tilsvarende specs (fra andre merker) på finn.no og legg deg i samme prissjikt som de, evt litt under om du vil selge kjapt.

Takk for tilbakemelding :) Nypris på min var 14500,- :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...