razh0r Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 http://amobil.no/art.php?artikkelid=4210 Ser ut som Siemens gir den ut før jul ja. Får nok håpe at det stemmer. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 mye vits å poste en topic om en artikkel da på amobil men tilbake til saken: tror ikke den kommer før jul... og til expert/elkjip kanskje først i midten av januar Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Hehe, Kanskje flere som får det med seg da.. Webshopper får den vel inn før Elkjøp og slikt.. De har jo "nettopp" fått inn ST55.. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Vi får håpe på det da! Jeg får ihvertfall en hygglig bursdag hvis den kommer før jul! (21 des, me fylle 17) Men ifølge sånn leverings liste så burde den være i butikkene iløpet av uka! PS:Siba pleier å ta nye mobiler veldig raskt! Da jeg spurte sist så sa de at de pleier å få mobilene 1-2 dager etter at de kommer ut! Endret 6. desember 2003 av bassmania Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Som molna skrev, så har jo flere tyskere observert folk i gata med SX1. Kanskje den allerede selges i Tyskland? Lenke til kommentar
molna Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Salget av SX1 starter visst offisielt på mandag i Tyskland. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 norge henger vell etter som vanlig (= Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Salget av SX1 starter visst offisielt på mandag i Tyskland. Hvordan har det seg at flere tyskere har den? Siemens Undercover eller.no? Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Hvis den skal selges fra mandag så er den jo allerede i butikkene. Dvs de som jobber der og andre mellomledd kan ha skaffet seg en vil jeg annta Lenke til kommentar
molna Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Hvordan har det seg at flere tyskere har den? Hvordan har det seg at jeg har den? Er nok endel nede i Munchen som har hatt SX1 noen måneder ja. De har kanskje lov til å vise den frem litt mer nå... Morsomt å stikke innom mobil-sjapper her, betjeningen blir som zombier når jeg drar frem SX1 Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Morsomt å stikke innom mobil-sjapper her, betjeningen blir som zombier når jeg drar frem SX1 Hehe, tviler ikke på det nei hehehehe Men en ting til, brukte du lang tid på å bli vandt til tastene på SX1? Og når man har mp3 som ringetoner, hører man det godt når man går på gata? Lenke til kommentar
molna Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg skriver aldri SMS eller MMS, så tastene har jeg egentlig brukt like. Men, ved tasting av wap-oppsett, e-mail osv funker det relativt greit nå. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Men hva med Mp3 som ringetone? hører man det godt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå