Kikert Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 [...] Hvis man setter statistikken for samlivsbrudd opp mot statistikken for husbrann så gir det mer mening å ikke ha brannforsikring.... 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 Joda, godt å høre at du har det bra, men det er skivebom å anbefale andre å være like naiv som du er. Anbefaler hverken det ene aller andre. Folk må bare gjøre det som er rett for dem. Du bruker garantert ikke setebelte på fly da, for du har jo opplevd flere forholdsbrudd enn flystyrter, så det kan _hvertfall_ ikke skje. 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 Joda, godt å høre at du har det bra, men det er skivebom å anbefale andre å være like naiv som du er. Anbefaler hverken det ene aller andre. Folk må bare gjøre det som er rett for dem. Du bruker garantert ikke setebelte på fly da, for du har jo opplevd flere forholdsbrudd enn flystyrter, så det kan _hvertfall_ ikke skje. Joda, bruker setebelte både i bil og på fly. Men så er jeg ikke glad i flyet heller da, og stoler ikke på det på den måten jeg stoler på partneren min. Men for all del, fortsett med flotte sammenligninger. Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Joda, godt å høre at du har det bra, men det er skivebom å anbefale andre å være like naiv som du er. Anbefaler hverken det ene aller andre. Folk må bare gjøre det som er rett for dem. Du bruker garantert ikke setebelte på fly da, for du har jo opplevd flere forholdsbrudd enn flystyrter, så det kan _hvertfall_ ikke skje. Joda, bruker setebelte både i bil og på fly. Men så er jeg ikke glad i flyet heller da, og stoler ikke på det på den måten jeg stoler på partneren min. Har du mer tiltro til at forholdet ditt skal vare livet ut enn at du aldri vil havne i en flyulykke, altså? Du synes sikkert det er en søt og romantisk holdning, men faktum er at romantikk og fornuft ikke er motsetninger - og to fornuftige partnere vil være skjønt enige om at det er fornuftig å ta fornuftige forhåndsregler, uten at det overhodet påvirker romantikken. 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Joda, godt å høre at du har det bra, men det er skivebom å anbefale andre å være like naiv som du er. Anbefaler hverken det ene aller andre. Folk må bare gjøre det som er rett for dem. Du bruker garantert ikke setebelte på fly da, for du har jo opplevd flere forholdsbrudd enn flystyrter, så det kan _hvertfall_ ikke skje. Joda, bruker setebelte både i bil og på fly. Men så er jeg ikke glad i flyet heller da, og stoler ikke på det på den måten jeg stoler på partneren min. Har du mer tiltro til at forholdet ditt skal vare livet ut enn at du aldri vil havne i en flyulykke, altså? Du synes sikkert det er en søt og romantisk holdning, men faktum er at romantikk og fornuft ikke er motsetninger - og to fornuftige partnere vil være skjønt enige om at det er fornuftig å ta fornuftige forhåndsregler, uten at det overhodet påvirker romantikken. OK, det er din holdning. Jeg for min del ser ikke på mine kjære som en risiko. Lenke til kommentar
toth Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Vel, her er hvertfall et shoppingtips om du vil oppgradere: http://www.horze.no/skylapper/finntack-elite-skylapper-i-l%C3%A6r-med-kinnstropper/11910.html?color=BL 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå