Gå til innhold

Billig Midlertidlig skjermkort må helst være ATI

Mekkeren

Anbefalte innlegg

skal ha ny data, men ser ut som om jeg får dårlig råd i første omgang,siden det er juletider nå. så da kjøper jeg komponenter 2 ganger, har cpu ram og alt det der,så nye komponenter kommer etterhvert.

Men det som er saken, er at jeg lurer på om det er store forskjeller på sapphire Raedon 9200 og 9200se begge er 128mb, og skiller ca 200.-kr noe som er ok,
Skal ha et midlertidlig kort til ca 5-600.-kr i noen månder. hva bør jeg må for?
noen syns kansje det er dumt og kjøpe skjermkort 2ganger, men får 2dataer og den ene holder skjermkortet på og ta kvelden i.så syns det er greit med et nytt i den, men går det ann og bruke et AGP 8x kort i en 4X port?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så det er altså ingen som har Info eller erfaring, med forskjellene på vanlig pro,se osv. mitt tilfelle er raedon 9200 og 9200se, er det mye forskjell? tenke på og kjøpe 9200 "Vanlig" sikkert litt bedre siden den koster rundt 200.-kr mer...

SAPPHIRE

----------------------

Raedon 9200se 510.-kr 128mb

Raedon 9200 723.-kr 128mb

Tror jeg går for 9200 "vanlig" jeg? eller er det liten vits?

Lenke til kommentar
Se på det i denne rekkefølgen:

SE

NP

PRO (hvis pro finnes da selvsagt :p )

Sånn har de jo alltid vært.

Ja, da blir det nok Sapphire Raedon 9200 Np tenker jeg, kjekt ikke ha det kortet i rekken med Dårligst ytelse, koster jo dessuten bare 2lapper mer, Fant ikke 9200 i pro versjon, men den hadde nok kostet litt mer ja... ;)

Lenke til kommentar
9200SE ligger nesten på halve ytelsen av 9200, så fraråder deg det ihvertfall ;)

Dette fordi minnebussen er strupet til kun 64bit  :thumbdown:

Ok, Tusen Takk for svar! Halvparten så dårlig ja. nei da er det jo ikke noe og lure på da! ;)

Sapphire Raedon 9200

Endret av AMD_XP3000+
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...