foenix Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 Er det noen her som har erfaringer med hvilke file managers som er verdt å satse på? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 ES File Explorer var best, men er full av bloatware i dag. FX File Explorer er den jeg bruker i dag. Helt grei til normalt bruk. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 (endret) Total commander er ikke så verst. Mange plug-ins tilgjengelig. Programmet kommer over fra PC, hvor det lenge har vært en godt utviklet Norton Commander klone siden DOS-tiden. Endret 27. juni 2017 av vidor Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 Solid Explorer er ganske ålreit... Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 Total commander er ikke så vært. Mange plug-ins tilgjengelig. Programmet kommer over fra PC, hvor det lenge har vært en godt utviklet Norton Commander klone siden DOS-tiden. Denne bruker jeg også. Brukt den på Windows siden 90-tallet også (het vel Windows Commander til å begynne med). Lenke til kommentar
marius77 Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 jeg har installert denne: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ghostsq.commander&hl=no ghost commander open source, så bloatware blir neppe noe problem i fremtia Lenke til kommentar
foenix Skrevet 23. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2017 Jeg har installert Total Comander, men klarer ikke å finne ut av hvordan man kopierer filer fra en usb-enhet til nettbrettet. Finnes det noen brukerveiledninger for denne filbehandleren på nettet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Den beste er ofte den som ligger på PCen din... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå