Niklasp Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 Skal ikke gå på samme produksjonsblemmen som i fjor.SNES Classic skal produseres i langt flere eksemplarer enn NES Classic Lenke til kommentar
stinkfoot Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 Ridiculous :-/ Når man vil ha Super Mario Bros på NES er jo ikke denne et alternativ. Lenke til kommentar
Repsils Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 "Produksjonsblemme"? Lol, I don't think so! Det er bare å produsere flere, ingen blemmer å snakke om gitt. Lenke til kommentar
Romain Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 Ridiculous :-/ Når man vil ha Super Mario Bros på NES er jo ikke denne et alternativ. Hørt om Super Mario All-Stars? 1 Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 Årets? Så i 2018 kommer mini-N64? Det lukter Mario Cart Lenke til kommentar
Norlig Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 Ridiculous :-/ Når man vil ha Super Mario Bros på NES er jo ikke denne et alternativ. Hørt om Super Mario All-Stars? ...Som ikkje er ein av spillene som er på konsollen Lenke til kommentar
F.A.H Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 Hvilken tilkobling kommer denne med til tv'en?? Scart? Hdmi? Noen som vet?:-) Lenke til kommentar
Smedsrud Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 Hvilken tilkobling kommer denne med til tv'en?? Scart? Hdmi? Noen som vet?:-) HDMI Lenke til kommentar
Rainmaker91 Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 Forhåndsbestilling er nå åpent i enkelte norske butikker også og prisen ligger noe høyere enn tidligere anntatt. Det kan være de er ekstra dyre siden det er forhåndsbestilling, men de sidene jeg har sett den hos så langt har den til 1499kr. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 Ridiculous :-/ Når man vil ha Super Mario Bros på NES er jo ikke denne et alternativ. Hørt om Super Mario All-Stars? ...Som ikkje er ein av spillene som er på konsollen Jeg kjøpte min NES classic på eBay med moddet inn alle spill som er tilgjengelig for konsollen.Kommer helt sikkert til denne konsollen og. Just saying tho... :x 1 Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 Savner super double dragon og tmnt back in time, ellers en grei samling Lenke til kommentar
MSg Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 Overtok nylig SNESen til en tidligere bruker her inne, Mimir. Rent bortsett fra det er det jo en artig sak, men jeg liker ikke at de er så små. Synes størrelsen på originalene er noe av sjarmen med dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå