Spartapus Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 I så fall må man gå til sak på det, for jeg har ingen tro på at Gamestop kommer til å selge disse til 999 mens alle andre tar 1499. Jeg blir riktignok veldig overrasket hvis de ikke på forhånd har sjekket at de har juridisk ryggdekning. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 Kan rett og slett være en forglemmelse fra dem. Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 I så fall må man gå til sak på det, for jeg har ingen tro på at Gamestop kommer til å selge disse til 999 mens alle andre tar 1499. Jeg blir riktignok veldig overrasket hvis de ikke på forhånd har sjekket at de har juridisk ryggdekning. Prisen i Norge er bare en placeholder enn så lenge. Gamestop har nå satt fiktiv pris til 1499,- de også, men vet ikke hva den skal koste. Kan hende den lander rundt NES mini, men tipper den koster 1000,- + Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 At prisen er en placeholder skal vel også da fremkomme på ordrebekreftelsen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå