Smedsrud Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 I dag får over en halv million norske bankkunder talestyrt overføring av penger.«Siri, overfør hundre kroner til sparekontoen min» Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 I dag får over en halv million norske bankkunder talestyrt overføring av penger. «Siri, overfør hundre kroner til sparekontoen min» Hvor mange er det egentlig som bruker Siri? Jeg ser det svært sjelden. 5 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 Genialt! Bruker Siri mye allerede, og nå blir det enda mer! "Hei Siri, minn meg på å stikke innom veterinæren når jeg ankommer Kongsberg sentrum" Lenke til kommentar
skjetnis Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 I mellomtiden kan vi DNB-kunder kose oss med verdens mest ubrukelige bank-app. Vi kan sjekke saldo, så det er vel noe... 3 Lenke til kommentar
tHz Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 Bruker Siri endel jeg også, men den skal absolutt ikke kobles opp mot bank. Oblig xkcd: https://xkcd.com/1807/ 2 Lenke til kommentar
kUaMooMoo Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 (endret) I mellomtiden kan vi DNB-kunder kose oss med verdens mest ubrukelige bank-app. Vi kan sjekke saldo, så det er vel noe... På iOS så har du DNB finger ID. Da logger du direkte inn i mobilbank ved å scanne fingeren din. Samt du har en egen kodebrikke for innlogging. Alt i en app. Er du på android så er det vel ikke noe lignende alternativ ennå Endret 27. juni 2017 av kUaMooMoo Lenke til kommentar
skjetnis Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 I mellomtiden kan vi DNB-kunder kose oss med verdens mest ubrukelige bank-app. Vi kan sjekke saldo, så det er vel noe... På iOS så har du DNB finger ID. Da logger du direkte inn i mobilbank ved å scanne fingeren din. Samt du har en egen kodebrikke for innlogging. Alt i en app. Er du på android så er det vel ikke noe lignende alternativ ennå For det første er det ingen grunn til at DNB og DNB finger ID ikke skal være samme app, og appene er jo helt grusom å bruke og ble sist oppdatert for ett år siden. Bra jobba DNB Lenke til kommentar
kUaMooMoo Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 Grusom? Jeg ser ikke helt problemet. Logg inn kjapt i mobilbank med fingeren. Få gjort alt regnings relatert samt sjekk saldo. Andre overføringer kan man bruke vipps til 1 Lenke til kommentar
joppzter Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 I mellomtiden kan vi DNB-kunder kose oss med verdens mest ubrukelige bank-app. Vi kan sjekke saldo, så det er vel noe... Det tar ikke lang tid å bytte bank. Ring til banken du vil ha så ordner de nesten alt for deg. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 "Siri, overfør hundre kroner til PingEnt" Forhåpentligvis legger de inn hindringer som gjør at kun overføringer mellom egne konti er mulig, dog å "miste" 100 eller 1000 kr til en sparekonto med restriktiveuttaksregler kan også være kjipt for folk i noen situasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg