Auto Asmodeus Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Var nære ved å selge PS4 Pro pga problemer med å finne spill jeg likte, men dette reddet den. Blitt noen timer de siste dagene, og mye lesing. Klarte å skrape sammen nok til en Cobra, så ASP Explorer, så en bedre FSD drive så jump range gikk opp til 24 ly. Satte kursen mot det berømte Quince-systemet over 400 ly unna og etter en treg start pga lav rep drar jeg nå inn flere millioner i timen. Bikka 20 mill nå, men mye av dagen har gått med på å bygge rep der, så det blir nok fort en Python til 50 mill i løpet av i morgen. Spill uten noe story mode er midt i blinken for min del.. Du har holdt på. ? Hva er greia med Quince? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Du har holdt på. Hva er greia med Quince? Det er en bug (sies det, men har gått uten fiks siden 2.3 release på PC, tross patches i mellomtiden) hvor surface scan missions alle blir fullført samtidig hvis du har flere. Quince er langt utenfor bobla, så ingen systemer i nærheten å ha cargo missions til, dermed spawner det veldig mange passenger missions på ene stasjonen og scanning mission på den andre. Du stacker disse, hopper i en sidewinder med vehicle bay, reiser til planeten, finner data pointet, scanner, og gir full gass inn i planeten så du eksploderer. Du betaler så 2000credits for nytt skip, spawner tilbake på stasjonen umiddelbart, og leverer inn missions. Rinse and repeat. Er på over 60 mill nå. Det som tar tid er å logge ut/inn på open/group/solo (rotere) for å refreshe mission board til en får noe med mange scanning missions. Får ikke nye hvis du aksepterer noen av dem, så må refreshe mission boards til du får et helt board med gode missions. Np mens jeg øker rep så aksepterer jeg om det er ca 2-3 mill til sammen. Det er fortsatt mye penger for min del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Hadde litt rar lagg og bomma litt på inflyvningen til planeten, men selv da er det en raskt måte å tjene penger på: Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Skjønner. Takk for forklaring. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Tok meg en tur dit i går. Følte at jeg bare fikk oppdrag som var langt uten for min liga. Var vel ca 35 jumps i tillegg fra der hvor jeg er for tiden. Mulig jeg drar tilbake igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Du må board hoppe til du får scanning missions, og du må øke rep før du får de beste oppdragene. Jeg dro derfra med 170 millioner på kontoen. Kjøpte og oppgraderte en Python for ca 100, og oppgraderte ASP Exploreren i tillegg så den kom over 30 ly jump range. Har igjen ca 50 mill. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Ok. Takk for tilbakemeldingen Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Kjøpte en sånn http://cdon.no/spill/thrustmaster_t-flight_hotas_4_(ps4%2fpc)-36797588 Sikkert ikke verdens beste, men blir artig å prøve. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 15. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2017 Jeg kjører med Hotas og det funker som bare det! Du vil garantert ikke angre ? 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Samme som jeg har kjøpt eller en annen type? Håper den har d-pad i en eller annen form. Eller ihvertfall noe som gjør samme jobben. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Rota meg borti community missions i dag. Mye god combat trening og kanskje noen kroner på konto etterhvert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Er parkert i CM-systemet selv atm. Reiste dit med over 200 tonn te. Interdicta på turen dit, tenkte jeg skulle lufte hardpointsa litt før jeg så at det var en Imperial Clipper som var bak meg. Da fant jeg Zoidberg Driven istedet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Fikk bekreftet det jeg har mistenkt en stund nå, at bounty-systemet i spillet er helt bak mål. Ble forfulgt av en NPC som trua meg, JEG fikk bounty av å skyte først, så fikk jeg premie for å drepe ham, og så ble jeg drept av system security. #logic Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Dro tilbake til Quince og skaffet meg penger til en Anaconda. Ville først stoppe på Python pga størrelsne på Anacondaen, men bestemte meg for at det hadde flere fordeler enn ulemper. Må si det har fullstendig forandret synet mitt på combat i spillet. En Anaconda med fighter bay og en expert NPC på lønningslista gjør at jeg nå kan hoppe i fighteren og fly rundt og pewpew-e ting som en tulling, samtidig som selve skipet backer meg opp. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Rimelig bra med penger å tjene på å fly rundt på turister. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 24. august 2017 Forfatter Del Skrevet 24. august 2017 Hvordan går det commanders? Går treigt med meg, med lite spilling for tiden, men har endelig fått kjøpt skikkelige godsaker til Asp Ex'n og er snart klar for langtur! Liker utfordringene spillet byr på. At skipet tar varmeskader er vanskelig å unngå, men jeg ser jeg har myye å gå på ift skills rundt bensinstasjonene. Er også glad srv'n blir reparert. Hvis ikke hadde ikke min holdt lenge. Kjørte (rolig) ned et 15km dypt krater tidligere og da jeg var nede hadde jeg 11% hull igjen. Bra jeg slapp tilbaketuren. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Spiller litt hver dag. Fått asp explorer til 45ly på et hopp. Skal opp til 50, og engineering er på 5 på fsd hos den ene av de. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 24. august 2017 Forfatter Del Skrevet 24. august 2017 Såpass ja? Har kun 36 selv på den. Er lvl 3 på den ene ingeniøren. Bør vel kanskje satse litt på begge hvis det er mulig å få den opp i 50! Hvordan funker hotas for deg, forresten? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Mest brukt i combat, og der syns jeg den funker bra. Til exploration og trading syns jeg vanlig kontroller er like bra. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Såpass ja? Har kun 36 selv på den. Er lvl 3 på den ene ingeniøren. Bør vel kanskje satse litt på begge hvis det er mulig å få den opp i 50! Hvordan funker hotas for deg, forresten? I det siste har det vel blitt mye Exploration. Prøver å ranke up litt hos Federation. Er midshipman og har 100% på vei til neste. Liker også godt å gjøre oppdrag på planetene og bruker en del tid på ressurssanking der. Gjorde en del community missions, men syns at frakt av passasjerer er en like god inntekt. Men artig med combat som en avveksling. Dog definitivt ikke det jeg bruker mest tid på. Føler vel fortsatt at jeg lærer noe nytt hver dag og det bidrar til å holde motivasjonen oppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå