Auto Asmodeus Skrevet 1. juli 2017 Del Skrevet 1. juli 2017 Jeg kjøpte som sagt en Viper mkiv og den hadde et par ting montert som hadde kostet meg flere mill, så nye skip du kjøper er absolutt klare for action. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Fikk kjøpt meg en Cobra MK3. Flott skip. Gjør trading missions som gir ca. 100K for hvert oppdrag. Planer om å oppgradere skipet. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Fiser rundt i en Viper mkIV nå. Før jeg logga av i går oppgraderte jeg for flere hundre tusen, mest for å øke damage og defense. Har ikke fått testa ennå, men har 2 Medium Multicannons og 2 Small Pulse lasers i tillegg til hull oppgradering, bedre skjoldgenerator og wanted scanner for å nevne noe. Forventer å pløye igjennom motstandere som en glovarm plog på Nordpolen. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 5. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2017 Har også cobraen. Veldig greit all-round skip, så jeg får testet litt forskjellige missions. Har vel egentlig bestemt meg for å grinde litt cash så jeg kan kjøpe et fullverdig explorer skip for så å sette kursen for VY Canis Majoris. Liten tur på ca 1800ly ? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Noen som vet om man i private grupe spiller Open eller solo? Kan det velges? Det hadde vært artig å spilt sammen med noen over helga. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 (endret) Private group er PVE (altså "solo" og ikke "open"). Du og venner spiller sammen i solomodus uten pvp eller annen innblanding av andre mennesker.. Endret 6. juli 2017 av H.A.M. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 6. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2017 Hva skal du der?Neh.. Greit med mål her i livet ? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Hva skal du der?Neh.. Greit med mål her i livet ? Da drar jeg også dit. 2 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Fuel scoop var ikke så dumt Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Artig med Elite Dangerous. Lærer noe nytt hele tiden. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 I går gikk jeg bananas med bountys. Bare feis rundt i medium security og plukka fiender enten alene eller sammen med feds. Løser inn bountes for over en mill. Må sette meg inn i rep farming for å øke rank. Er hypp på noen av de Navy-skipene. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 8. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2017 Kommet frem til at bounties genererer mest penger, jeg også... Fikk 200k ut av én enslig kill i går! Men tør aldri vente lenger enn til halvmillionen før jeg løser de inn - de hersens securitas er alltid i veien og før eller siden kommer jeg til å treffe de og bli wanted selv... Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Tenkte å prøve ut combat, og i den forbindelse vil jeg i utgangspunktet bruke sidewinder. Har dere noen forslag til ok våpen som kan brukes på det skipet? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Jeg brukte bare standardutgaven og farma bounties til jeg hadde 4-500k til nytt skip. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Viser seg at viper mkiv er et ganske bra kampskip og det finnes mange bra komboer. Jeg har 2 stk small pulse laser for å ta ned skjold og 2 stk medium combined cannons for å pløye gjennom skroget etterpå. Begge er gimballed og funker som fy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Var nære ved å selge PS4 Pro pga problemer med å finne spill jeg likte, men dette reddet den. Blitt noen timer de siste dagene, og mye lesing. Klarte å skrape sammen nok til en Cobra, så ASP Explorer, så en bedre FSD drive så jump range gikk opp til 24 ly. Satte kursen mot det berømte Quince-systemet over 400 ly unna og etter en treg start pga lav rep drar jeg nå inn flere millioner i timen. Bikka 20 mill nå, men mye av dagen har gått med på å bygge rep der, så det blir nok fort en Python til 50 mill i løpet av i morgen. Spill uten noe story mode er midt i blinken for min del. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Viser seg at viper mkiv er et ganske bra kampskip og det finnes mange bra komboer. Jeg har 2 stk small pulse laser for å ta ned skjold og 2 stk medium combined cannons for å pløye gjennom skroget etterpå. Begge er gimballed og funker som fy. Endte opp med en cobra, men har enda ikke funnet et skikkelig godt oppsett. Kanskje på tide å forlate "oppstarts området". Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Er det forresten slik at om jeg dør og skipet blir sprengt så er det bare å betale buy out og så får jeg alt tilbake? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 (endret) Er det forresten slik at om jeg dør og skipet blir sprengt så er det bare å betale buy out og så får jeg alt tilbake? Ja, alt som er skrudd fast iallefall. Ikke data/cargo. På noen oppdrag er det derfor enklere å selvdestruere i en sidewinder for å respawne på basen enn å fly tilbake selv. Endret 12. juli 2017 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå