Gå til innhold

Elite Dangerous er ute til PS4 nå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fiser rundt i en Viper mkIV nå. Før jeg logga av i går oppgraderte jeg for flere hundre tusen, mest for å øke damage og defense. Har ikke fått testa ennå, men har 2 Medium Multicannons og 2 Small Pulse lasers i tillegg til hull oppgradering, bedre skjoldgenerator og wanted scanner for å nevne noe. Forventer å pløye igjennom motstandere som en glovarm plog på Nordpolen.

Lenke til kommentar

Har også cobraen. Veldig greit all-round skip, så jeg får testet litt forskjellige missions. Har vel egentlig bestemt meg for å grinde litt cash så jeg kan kjøpe et fullverdig explorer skip for så å sette kursen for VY Canis Majoris. Liten tur på ca 1800ly ?

Lenke til kommentar

Kommet frem til at bounties genererer mest penger, jeg også... Fikk 200k ut av én enslig kill i går! Men tør aldri vente lenger enn til halvmillionen før jeg løser de inn - de hersens securitas er alltid i veien og før eller siden kommer jeg til å treffe de og bli wanted selv...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Var nære ved å selge PS4 Pro pga problemer med å finne spill jeg likte, men dette reddet den. Blitt noen timer de siste dagene, og mye lesing. Klarte å skrape sammen nok til en Cobra, så ASP Explorer, så en bedre FSD drive så jump range gikk opp til 24 ly. Satte kursen mot det berømte Quince-systemet over 400 ly unna og etter en treg start pga lav rep drar jeg nå inn flere millioner i timen. Bikka 20 mill nå, men mye av dagen har gått med på å bygge rep der, så det blir nok fort en Python til 50 mill i løpet av i morgen.

Spill uten noe story mode er midt i blinken for min del.

Lenke til kommentar

Viser seg at viper mkiv er et ganske bra kampskip og det finnes mange bra komboer. Jeg har 2 stk small pulse laser for å ta ned skjold og 2 stk medium combined cannons for å pløye gjennom skroget etterpå. Begge er gimballed og funker som fy.

Endte opp med en cobra, men har enda ikke funnet et skikkelig godt oppsett. Kanskje på tide å forlate "oppstarts området".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Er det forresten slik at om jeg dør og skipet blir sprengt så er det bare å betale buy out og så får jeg alt tilbake?

Ja, alt som er skrudd fast iallefall. Ikke data/cargo. På noen oppdrag er det derfor enklere å selvdestruere i en sidewinder for å respawne på basen enn å fly tilbake selv.

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...