Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Husk at kjærlighet er ingenting en bare hopper inn i, så jeg personlig ville aldri beveget meg videre inn i tanker rundt kjærlighet til et annet menneske jeg visste var i et forhold allerede. Jeg ville spurt en slik person direkte om personens intensjoner med meg om jeg var i tvil, fordi mine intensjoner vil alltid være kun vennskap til et hvert menneske som allerede er i et forhold. 

Det er åpenbart at du er forelsket, men jeg tviler faktisk på at han er det, men det er dessverre en mulighet for at han er ulykkelig i det andre forholdet. Da kan jeg bare fortelle at dette er ikke en person du ønsker et kjærlighetsforhold til, fordi da kan du lett bli neste forhold han kjapt ønsker seg ut av. Det er godt mulig dette er en person som har problemer med å knytte seg til ett menneske, og da bør han holde seg langt unna kjærligheten inntil han får sortert gjennom sine problemstillinger. 

Aldri glem at man lett kan bli irrasjonell og desperat når en er nyforelsket, og jeg er helt sikker på at du også har tatt og følt på sårede følelser i ditt liv. Dette er ikke den eneste mannen i hele verden som kan gi deg kjærlighet, så jeg ville jobbet med dine intensjoner var jeg deg, og også hva du faktisk ønsker i en mann. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...