Hofer Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Lanseres allerede 29. september med Star Fox 2 som aldri tidligere har blitt sluppet.Super Nintendo Entertainment System Classic er annonsert Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Standard prosedyre denne gangen også? Kjøpe opp en hel haug for så å selge dyrt på Finn når de blir utsolgt etter et par uker? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Det er jo en grunn til at det heter "standard prosedyre" Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Mange topptitler der ? Super Metroid er mitt favorittspill gjennom tidene så dette er garantert kjøp ? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Dette kan bli gøy, men synes det er smått utrolig at ikke Mortal Kombat er på lista. - Dette var joe den største grunnen til å eie en SNES .. :o Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Det var aldri leveringsmangel på MNES. De lagde et spesifikt antall og hadde aldri planer om å lage flere. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Det var aldri leveringsmangel på MNES. De lagde et spesifikt antall og hadde aldri planer om å lage flere. Greia var at de måtte begynne å få ut Switch. Lenke til kommentar
GimleSag Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 "Ser man på forgjengeren, leveres denne utgaven også med to kontrollere, HDMI-kabel og USB-kabel." Forgjengeren hadde vel så vidt jeg vet ikke to kontrollere? Og blir ledninga like kort denne gangen også? Lenke til kommentar
Psycho Mantis Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Absolutt moro at Nintendo kommer med en SNES Mini, men hva med å tilby WiFi, muligheten til å laste ned flere SNES-spill, samt trådløse SNES-kontrollere (som også kunne fungert til Nintendo Switch)? Spent på hvor lange ledninger det er til kontrollerne denne gang ... 2 Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Gleder meg, denne MÅ jeg ha. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Helt klart et must denne her også. Men jeg er litt skuffet over at det ikke var noen Sunset Riders her.. :/ Det hadde jo vært et spill som passer denne typen konsoll "remake" som hånd i hanske. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Ingen super double dragon. Ellers rock'n roll racing. Da slipper jeg å kjøpe det. Lenke til kommentar
Tyrannus Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Interessant at de har greid å fått med Super FX spill denne gangen (Star Fox og Yoshis Island). Irritert meg lenge over at de ikke har kommet med disse spillene på Virtual Console og kunne spille de på lovlig vis. Syns den listen ser veldig tynn ut når man tenker på alt det andre SNES har å by på. Er nå uansett fornøyd med VC og HB på Wii, så det spiller ikke så stor rolle for meg. Kunne vært kjekt å ha et par kontrollere iallfall, hvis de kan brukes på Wii. Lenke til kommentar
Tonarheim Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Dei fleste viktigaste er med, men synes desse manglar: DKC 2, DKC 3, Super Mario All-Stars Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 På lanseringsdatoen skal jeg stå utenfor min lokale elkjip og kaste penger inn gitteret. Jokes aside: Har hatt et håp om at de ville komme med denne etter at NES Mini ble lansert. Jeg er i ekstase. Denne skal jeg ha! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Dei fleste viktigaste er med, men synes desse manglar: DKC 2, DKC 3, Super Mario All-Stars Jeg vil gjerne slenge med Top Gear og Turtles in Time. Må nok ha meg en sånn. Håper bare den ikke blir like vanskelig å få tak i som NES mini. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Jeg ser ikke så veldig mange hull i den listen med spill, men det er nok et par spill til som burde ha vært med der ja. Lenke til kommentar
Jostein Strand Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Dette kan bli gøy, men synes det er smått utrolig at ikke Mortal Kombat er på lista. - Dette var joe den største grunnen til å eie en SNES .. :o For å spille MK uten blod var gøy? Kjøpte nok SNES for Legend of the Seven Stars, Metroid og SMBW. Men dette er titler som jeg fortsatt har til min SNES, så da er nok ikke denne så aktuell akkurat. Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Star Fox 2 må være det viktigste trekkplasteret for denne konsollen, for de som ventet på på spillet men ble skuffet da den ble kansellert i 90-tallet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå