Gloria Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Kom inn på Datateknologi ved NTNU i fjor men takket nei for å ta meg et friår. Satser på at jeg kommer inn i år også, jævlig surt hvis ikke. Lenke til kommentar
PHS2018! Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Noen som har sendt en mail til samordnet opptak om når det er klart? Lenke til kommentar
Stavanger87 Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Nei, det er ikke vits fordi de svarer bare "opptaket er klart 20.juli" uansett ? Lenke til kommentar
Wannabe_nurse Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Jeg har stor tro på at i dag er dagen! Jeg tror det er liten vits å sende Mail til SO. De kan ikke si så mye likevel Lenke til kommentar
Stavanger87 Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Jeg har stor tro på at i dag er dagen! Jeg tror det er liten vits å sende Mail til SO. De kan ikke si så mye likevel Ja, er helt sikker på at det kommer i dag ? men tror ikke det kommer før i ettermiddag.. jeg er helt utslitt ? har hatt nervene i høyspenn i flere dager nå ? Lenke til kommentar
simplyme Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Ææææ, nå blir jeg helt gal snart. Fikk ikke sove i nattt, og hvis jeg i det hele tatt klarte å sovne drømte jeg bare om Samordna opptak og denne tråden. For det første drømte jeg om at det var noen i denne tråden som hadde fått svar fra Samordna Opptak, mens andre ikke. Og jeg var en av de som ikke fikk svar. Uff, jeg begynner å bli skikkelig nervøssss. Klarer ikke å forlate macen, må bare refreshe. Resultatet kan jo komme når som helst. Lenke til kommentar
simplyme Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Jeg har stor tro på at i dag er dagen! Jeg tror det er liten vits å sende Mail til SO. De kan ikke si så mye likevel Ja, er helt sikker på at det kommer i dag ? men tror ikke det kommer før i ettermiddag.. jeg er helt utslitt ? har hatt nervene i høyspenn i flere dager nå ? Samme her, er kjempe nervøs Lenke til kommentar
Sommer2017 Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Våknet uvanlig tidlig idag og har sjekket Samordna opptak. Håper de publiserer snart. Vi har ventet nok! 1 Lenke til kommentar
Pepsimax94 Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Er så nervøs at jeg holder på å kaste opp ??? Lenke til kommentar
PHS2018! Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Er så nervøs at jeg holder på å kaste opp ta deg en pepsi imellomtiden, er bra for kvalme:) 1 Lenke til kommentar
løvegutt Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Våknet uvanlig tidlig idag og har sjekket Samordna opptak. Håper de publiserer snart. Vi har ventet nok! Våknet uvanlig tidlig også, selv når jeg sovnet 0400.. ja vi har ventet lenge nok.. Lenke til kommentar
Blane Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Ææææ, nå blir jeg helt gal snart. Fikk ikke sove i nattt, og hvis jeg i det hele tatt klarte å sovne drømte jeg bare om Samordna opptak og denne tråden. For det første drømte jeg om at det var noen i denne tråden som hadde fått svar fra Samordna Opptak, mens andre ikke. Og jeg var en av de som ikke fikk svar. Uff, jeg begynner å bli skikkelig nervøssss. Klarer ikke å forlate macen, må bare refreshe. Resultatet kan jo komme når som helst. Hahaha! Akkurat det samme med meg! Lenke til kommentar
Sommer2017 Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Våknet uvanlig tidlig idag og har sjekket Samordna opptak. Håper de publiserer snart. Vi har ventet nok! Våknet uvanlig tidlig også, selv når jeg sovnet 0400.. ja vi har ventet lenge nok.. Sov selv rundt den tida og våknet 8. Mangel på søvn, men søren vil det være verdt det om ting blir plublisert snart. Lenke til kommentar
løvegutt Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Våknet uvanlig tidlig idag og har sjekket Samordna opptak. Håper de publiserer snart. Vi har ventet nok! Våknet uvanlig tidlig også, selv når jeg sovnet 0400.. ja vi har ventet lenge nok.. Sov selv rundt den tida og våknet 8. Mangel på søvn, men søren vil det være verdt det om ting blir plublisert snart. Helt enig! Da får vi forhåpentligvis god søvn fram til skolestart? Lenke til kommentar
Blane Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Det har de siste årene stått "alle kom inn" på poenggrensene ved studiet jeg har søkt, og jeg har helt ok poengsum, så jeg burde ikke være bekymret, men man vet jo aldri. Lenke til kommentar
Sommer2017 Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Våknet uvanlig tidlig idag og har sjekket Samordna opptak. Håper de publiserer snart. Vi har ventet nok! Våknet uvanlig tidlig også, selv når jeg sovnet 0400.. ja vi har ventet lenge nok.. Sov selv rundt den tida og våknet 8. Mangel på søvn, men søren vil det være verdt det om ting blir plublisert snart. Helt enig! Da får vi forhåpentligvis god søvn fram til skolestart Haha, jepp! Lenke til kommentar
lololo9 Skrevet 17. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2017 Samordna tar hvertfall ikke hensyn til oss som er på ferie i utlandet og må lette etter gratis wifi for å sjekke alt ? 1 Lenke til kommentar
Sommer2017 Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Snakket nettopp med en jeg kjenner, og hun forteller at søstrene hennes har fått svar! På tide at noen av oss her også får det snart. Lenke til kommentar
simplyme Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Snakket nettopp med en jeg kjenner, og hun forteller at søstrene hennes har fått svar! På tide at noen av oss her også får det snart. Tuller du? Hvilke studiet har fått svar? Nå begynner jeg å bli kvalm...ææææ Lenke til kommentar
Stavanger87 Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Snakket nettopp med en jeg kjenner, og hun forteller at søstrene hennes har fått svar! På tide at noen av oss her også får det snart. Når fikk de svar?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå