Sommer2017 Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Huff, håper jeg kommer inn på ønsket mitt i år, dette blir tredje gang jeg forsøker meg Lykke til Hva har du søkt da? Lenke til kommentar
PunktumFinale Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 har dere forbedret karakterene da eller vil dere bare rulle terningen på nytt? Lenke til kommentar
Stavanger87 Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 har dere forbedret karakterene da eller vil dere bare rulle terningen på nytt? Har forbedret ? har nok ingen sjanse i havet hvis ikke.. det blir jo ikke mindre populært med høyere utdanning med årene.. 1 Lenke til kommentar
Wannabe_nurse Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Ugh, klokken er over 16. Ikke at det betyr så voldsomt. Det er heller ingen hint i avisene at noe er rundt hjørnet, og SO som Facebook-side er stille som graven. Nei, nå skal jeg snart ut på langtur med hundene og få tiden til å gå. Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Det er lenge til midnatt Lenke til kommentar
Gruble2000 Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 har dere forbedret karakterene da eller vil dere bare rulle terningen på nytt? Har tatt et årsstudium i noe helt urelatert i mellomtiden.. blir kanskje litt mer poeng men om det blir utslagsgivende er jeg mildt sagt usikker på! Lenke til kommentar
lololo9 Skrevet 16. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2017 Har begynt å tvile på at svaret kommer i dag? Lenke til kommentar
Wannabe_nurse Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Det er lenge til midnatt Det er sant! Det er lov å håpe Lenke til kommentar
PunktumFinale Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Beste med nytt studie er fadderuken! Gleder meg noe sykt Lenke til kommentar
lololo9 Skrevet 16. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2017 Beste med nytt studie er fadderuken! Gleder meg noe sykt Jeg gruer meg til fadderuka ? Drikker ikke alkohol pga. Helseproblemer, så føler at det blir vanskeligere for meg å bli kjent med andre:( Lenke til kommentar
PunktumFinale Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Der hvor jeg har søkt har de egne alkoholfrie grupper. Du får spørre om å bli med i de. Du er neppe den eneste som ikke drikker alkohol Lenke til kommentar
KendraCymbra Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Beste med nytt studie er fadderuken! Gleder meg noe sykt Jeg gruer meg til fadderuka Drikker ikke alkohol pga. Helseproblemer, så føler at det blir vanskeligere for meg å bli kjent med andre:( Jeg drikker ikke jeg heller. Har ikke helseproblemer eller noe slikt, har bare ikke behov rett og slett. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Evt gjør som meg, drikk lite/ingenting men bli med på det de andre gjør. Bare å være i godt humør og kose seg så er det ingen som bryr seg om man er edru eller full. Lenke til kommentar
PunktumFinale Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 3% flere som har søkt om høyere utdanning i år. Blir nok ikke lettere å komme inn i år enn i fjor...https://www.regjeringen.no/no/aktuelt/presenterer-opptaket-til-hogare-utdanning/id2564739/ Lenke til kommentar
PunktumFinale Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Lurer på hvor mange av de 135.000 søkerne som bare søker opptak for å få billigere månedskort på bussen og studentpils... Lenke til kommentar
Stavanger87 Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Beste med nytt studie er fadderuken! Gleder meg noe sykt Jeg gruer meg til fadderuka ? Drikker ikke alkohol pga. Helseproblemer, så føler at det blir vanskeligere for meg å bli kjent med andre:( De aller fleste skolene har vel også alkoholfrie grupper vil jeg tro?? Og dessuten skal det vel ikke være noe problem å bli kjent med folk selv om du er edru?? Lenke til kommentar
Sommer2017 Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Ser ikke ut som at svaret kommer idag. Får bare vente til imorgen da. Begynner å bli litt utålmodig takket være denne tråden. Man blir mer spent når alle sitter og refresher siden og venter på svar. Lenke til kommentar
simplyme Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Supert. Da er det bare å logge innom siden med jevne mellomrom og håpe på svar. Spennende dette Enig! Lenke til kommentar
simplyme Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Beste med nytt studie er fadderuken! Gleder meg noe sykt Jeg gruer meg til fadderuka ? Drikker ikke alkohol pga. Helseproblemer, så føler at det blir vanskeligere for meg å bli kjent med andre:(De aller fleste skolene har vel også alkoholfrie grupper vil jeg tro?? Og dessuten skal det vel ikke være noe problem å bli kjent med folk selv om du er edru?? Helt enig! Det handler ikke om å drikke for å gjøre seg kjent. Se folk i øynene, med et smil og prøv å få kontakt. Ingen biter deg. Men ja, enig med at den første uken er litt nervepirrende Lenke til kommentar
Hoppipolla Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 (endret) Beste med nytt studie er fadderuken! Gleder meg noe sykt Jeg gruer meg til fadderuka Drikker ikke alkohol pga. Helseproblemer, så føler at det blir vanskeligere for meg å bli kjent med andre:( De aller fleste skolene har vel også alkoholfrie grupper vil jeg tro? Og dessuten skal det vel ikke være noe problem å bli kjent med folk selv om du er edru? Jeg ble bedre kjent med folk da vi hadde obligatoriske seminarer nå i vår enn en uke på fylla sammen med helt ukjente mennesker. Har vel ingen kontakt med noen fra faddergruppen min fra i fjor, får se hvordan den nye blir. :-p Endret 16. juli 2017 av Hoppipolla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå