Gå til innhold

samordna opptak 2017

lololo9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om jeg har sjans om jeg havnet som nummer 6 på ventelista når studiet har 30 studieplasser og er helt nytt? Og er det noen som vet om de har gjort feil med den nord-norske kvoten? Ingen av mine venner kom inn, selv om de skulle hatt mer en høyt nok snitt for å komme inn, og den nord-norske kvoten vises ikke i svaret.

Studiet du refererer til er ved UiT går jeg utifra?

Lenke til kommentar

JEG KOM INN PÅ MEDISIN I BERGEN MED 5,9 i snitt!!!!!!!!!!! WOOP woopp!!!

Gratulerer så mye :)

Tusen takk! Antar at du også skal studere medisin?

Ja :D Må vente til neste år for trenger 2 tilleggspoeng for høyere utdanning. Men skal ta opp noen fag i håp om å komme inn på UiO siden jeg kommer fra Østlandet :)  Men snittet gikk jo en del opp. Har nok poeng til UiT og UiB når jeg får 2 tilleggspoeng så får se hvor jeg kommer inn hen  :wee:

Lenke til kommentar

Ja :D Må vente til neste år for trenger 2 tilleggspoeng for høyere utdanning. Men skal ta opp noen fag i håp om å komme inn på UiO siden jeg kommer fra Østlandet :) Men snittet gikk jo en del opp. Har nok poeng til UiT og UiB når jeg får 2 tilleggspoeng så får se hvor jeg kommer inn hen :wee:

Kult, da ønsker jeg deg masse lykke til!

Lenke til kommentar

Ja :D Må vente til neste år for trenger 2 tilleggspoeng for høyere utdanning. Men skal ta opp noen fag i håp om å komme inn på UiO siden jeg kommer fra Østlandet :) Men snittet gikk jo en del opp. Har nok poeng til UiT og UiB når jeg får 2 tilleggspoeng så får se hvor jeg kommer inn hen :wee:

Takk for det :) Blir spennende å se, skulle gjerne ha begynt for lenge siden  :lol:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for det :) Blir spennende å se, skulle gjerne ha begynt for lenge siden :lol:

Bedre sent enn aldri ?

Lenke til kommentar

Hva var snittet for kybernetikk og robotikk, og datateknologi på ntnu?

Kyb

Førstegangs: 59

Ordinær: 60,3

Data

Førstegangs: 57,2

Ordinær: 58,5

Seriøst? Økte Kyb fra 56,9 til 59, haha. Noen som sa karakterinflasjon?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Søkte psykologi bachelor ved UiO. Var relativt sikker på å komme inn da jeg hadde 0,6 poeng over fjorårsnittet og søkertallet gikk ned med 150 personer. Men nå hadde snittet plutselig gått opp nesten 1,5 poeng til tross for det, god natt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...