Stavanger87 Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Beste nyheten EVER å våkne til!!! ??? Jeg ska bli sykepleier ? endelig! Håper dere andre har fått ønskene oppfylt ? 2 Lenke til kommentar
xNervøSx Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Noen som vet om jeg har sjans om jeg havnet som nummer 6 på ventelista når studiet har 30 studieplasser og er helt nytt? Og er det noen som vet om de har gjort feil med den nord-norske kvoten? Ingen av mine venner kom inn, selv om de skulle hatt mer en høyt nok snitt for å komme inn, og den nord-norske kvoten vises ikke i svaret. Studiet du refererer til er ved UiT går jeg utifra? Lenke til kommentar
Pame Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Noen flere som skal gå energi og miljø NTNU? Lenke til kommentar
Fremtidig Med.stud. Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 (endret) Kom inn på medisin i Oslo, vårsemesteret!! WOHO, 3 år med privatisteksamener og poengsanking er endelig over!!! Gratulerer så mye! Skal søke neste år til UiO og ser at poengsummen gikk opp en del 68.5 høst og 67.5 vår. Endret 18. juli 2017 av Fremtidig Med.stud. Lenke til kommentar
Fremtidig Med.stud. Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 (endret) Gratulerer til alle Endret 18. juli 2017 av Fremtidig Med.stud. Lenke til kommentar
Fremtidig Med.stud. Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 JEG KOM INN PÅ MEDISIN I BERGEN MED 5,9 i snitt!!!!!!!!!!! WOOP woopp!!! Gratulerer så mye Lenke til kommentar
A99 Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Kom inn på rettsvitenskap i Bergen Lenke til kommentar
lysbringer Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 JEG KOM INN PÅ MEDISIN I BERGEN MED 5,9 i snitt!!!!!!!!!!! WOOP woopp!!!Gratulerer så mye Tusen takk! Antar at du også skal studere medisin? ? Lenke til kommentar
Fremtidig Med.stud. Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 JEG KOM INN PÅ MEDISIN I BERGEN MED 5,9 i snitt!!!!!!!!!!! WOOP woopp!!!Gratulerer så mye Tusen takk! Antar at du også skal studere medisin? Ja Må vente til neste år for trenger 2 tilleggspoeng for høyere utdanning. Men skal ta opp noen fag i håp om å komme inn på UiO siden jeg kommer fra Østlandet Men snittet gikk jo en del opp. Har nok poeng til UiT og UiB når jeg får 2 tilleggspoeng så får se hvor jeg kommer inn hen Lenke til kommentar
halahalaha Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Hva var snittet for kybernetikk og robotikk, og datateknologi på ntnu? Lenke til kommentar
TastyFroyo Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Hva var snittet for kybernetikk og robotikk, og datateknologi på ntnu? Kyb Førstegangs: 59 Ordinær: 60,3 Data Førstegangs: 57,2 Ordinær: 58,5 Lenke til kommentar
lysbringer Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 JEG KOM INN PÅ MEDISIN I BERGEN MED 5,9 i snitt!!!!!!!!!!! WOOP woopp!!!Gratulerer så mye Tusen takk! Antar at du også skal studere medisin? Ja Må vente til neste år for trenger 2 tilleggspoeng for høyere utdanning. Men skal ta opp noen fag i håp om å komme inn på UiO siden jeg kommer fra Østlandet Men snittet gikk jo en del opp. Har nok poeng til UiT og UiB når jeg får 2 tilleggspoeng så får se hvor jeg kommer inn hen Kult, da ønsker jeg deg masse lykke til! Lenke til kommentar
Fremtidig Med.stud. Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 JEG KOM INN PÅ MEDISIN I BERGEN MED 5,9 i snitt!!!!!!!!!!! WOOP woopp!!!Gratulerer så mye Tusen takk! Antar at du også skal studere medisin?Ja Må vente til neste år for trenger 2 tilleggspoeng for høyere utdanning. Men skal ta opp noen fag i håp om å komme inn på UiO siden jeg kommer fra Østlandet Men snittet gikk jo en del opp. Har nok poeng til UiT og UiB når jeg får 2 tilleggspoeng så får se hvor jeg kommer inn hen Kult, da ønsker jeg deg masse lykke til! Takk for det Blir spennende å se, skulle gjerne ha begynt for lenge siden 1 Lenke til kommentar
lysbringer Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 JEG KOM INN PÅ MEDISIN I BERGEN MED 5,9 i snitt!!!!!!!!!!! WOOP woopp!!!Gratulerer så mye Tusen takk! Antar at du også skal studere medisin?Ja Må vente til neste år for trenger 2 tilleggspoeng for høyere utdanning. Men skal ta opp noen fag i håp om å komme inn på UiO siden jeg kommer fra Østlandet Men snittet gikk jo en del opp. Har nok poeng til UiT og UiB når jeg får 2 tilleggspoeng så får se hvor jeg kommer inn hen Kult, da ønsker jeg deg masse lykke til! Takk for det Blir spennende å se, skulle gjerne ha begynt for lenge siden Bedre sent enn aldri ? Lenke til kommentar
Inventory Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Jeg ligger å svever som nr 12 på venteliste på petroleumsfag. Årets poenggrense (Ordinær kvote) er 50.5, jeg har 49.3. I år har NTNU spandert 25plasser. Har - jeg - noe - sjanse - overhodet? Lenke til kommentar
Apeninja Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Hva var snittet for rettsvitenskap og statsvitenskap ved UiO? Lenke til kommentar
johoo98 Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Hva var snittet for rettsvitenskap og statsvitenskap ved UiO? Rettsvitenskap var 54,2 høst i hvert fall Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Jeg ligger å svever som nr 12 på venteliste på petroleumsfag. Årets poenggrense (Ordinær kvote) er 50.5, jeg har 49.3. I år har NTNU spandert 25plasser. Har - jeg - noe - sjanse - overhodet? Har du søkt Petroleumsfag på andre skoler enn NTNU, som ofte har høyere krav? Lenke til kommentar
Dandeqs Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Hva var snittet for kybernetikk og robotikk, og datateknologi på ntnu? Kyb Førstegangs: 59 Ordinær: 60,3 Data Førstegangs: 57,2 Ordinær: 58,5 Seriøst? Økte Kyb fra 56,9 til 59, haha. Noen som sa karakterinflasjon? 1 Lenke til kommentar
sultenape Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Søkte psykologi bachelor ved UiO. Var relativt sikker på å komme inn da jeg hadde 0,6 poeng over fjorårsnittet og søkertallet gikk ned med 150 personer. Men nå hadde snittet plutselig gått opp nesten 1,5 poeng til tross for det, god natt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå