mullmull Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Løpet er nok kjørt nå ? tror ikke det kommer i kveld siden det er så seint nå.. får vel vente til i morgen!!!.........????? ?????? Lenke til kommentar
Stavanger87 Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Var noen på et annet forum som skrev at i 2013 fikk de svar 18.juli ? Lenke til kommentar
Milki Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Løpet er nok kjørt nå tror ikke det kommer i kveld siden det er så seint nå.. får vel vente til i morgen!!!......... Det var noen på samordna opptak som sa at de fikk svar 22:08 i 2015, så det er nok fortsatt en mulighet.. Lenke til kommentar
Wannabe_nurse Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Jeg sjekka SO sin Facebook-side og bladde ned til 2013, og da sto det publisert 17.juli at svarene var på vei, men kan jo være de sendte ut på kvelden. Lenke til kommentar
Stavanger87 Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Løpet er nok kjørt nå tror ikke det kommer i kveld siden det er så seint nå.. får vel vente til i morgen!!!.........Det var noen på samordna opptak som sa at de fikk svar 22:08 i 2015, så det er nok fortsatt en mulighet.. Det stemmer nok ikke.. 2015 var første gang jeg søkte og da kom svaret før jeg var kommet hjem fra jobb ? Når jeg går inn og ser på innboksen min på SO fra i fjor, kom svarbrevet i 19 tiden på kvelden... Men mitt svar om å takke "ja" til ventelisten ble registrert rundt klokken 16.. Er det jeg sier, at mail/sms kommer etter det er publisert ? er misvisende å se på når man mottok mail.. Lenke til kommentar
Blane Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Hadde jeg aldri lest denne tråden, hadde jeg sittet pent og ventet til den 20. ... Lenke til kommentar
simplyme Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 (endret) Endelig får vi noen hint. VG skriver: "Rekordmange elever på folkehøgskolene Det har aldri gått flere elever på folkehøgskolene i Norge enn forrige skoleår, ifølge NTB. Over 7.500 elever gikk på en av landets 80 folkehøgskoler i inneværende skoleår. Det utgjør 11 prosent av et årskull, og det er flere enn det Forsvaret har inne til førstegangstjeneste. Neste skoleår ventes ytterligere vekst." Vet ikke om det er et direkte hint til at opptaket snart er på vei? Men jeg vil gi meg selv håp og tålmodighet med dette Endret 17. juli 2017 av simplyme Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Hadde jeg aldri lest denne tråden, hadde jeg sittet pent og ventet til den 20. ... Kult profilbilde, callsign: Snake Doctor. Lenke til kommentar
Blane Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Hadde jeg aldri lest denne tråden, hadde jeg sittet pent og ventet til den 20. ... Kult profilbilde, callsign: Snake Doctor. Go for Blane Lenke til kommentar
Blane Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Er det noen her som har søkt NTNU Gjøvik? Lenke til kommentar
Pame Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 (endret) Noen som vet hvordan det er med å stå på venteliste etter studiestart? Er det mulig å komme inn etter studiet har begynt om noen skulle hoppe av? Hvordan melder man seg i såfall til dette? Forresten pleier det å være noe type andre inntak rundt 29.juli? Er jo mange som takker nei med en gang pga militærtjeneste o.l Endret 17. juli 2017 av Pame 1 Lenke til kommentar
lysbringer Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 (endret) Noen som vet hvordan det er med å stå på venteliste etter studiestart? Er det mulig å komme inn etter studiet har begynt om noen skulle hoppe av? Hvordan melder man seg i såfall til dette? Når vi søkte til VGS så kunne vi stå på venteliste etter skolestart. Vet ikke helt om det gjelder høyere utdanning. Husk er å ha lest at man må følge med på e-post eller telefon om man får plass fra ventelistene etter start. Det skjer fortløpende! Endret 17. juli 2017 av lysbringer Lenke til kommentar
CasaDinMama Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Er det noen her som har søkt NTNU Gjøvik? yeap, sykepleier. Du da`? Lenke til kommentar
simplyme Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 ALERT: En på Samordna sin facebook side skrev:Jeg har fått svar Kan noen dobbeltsjekke og sifra om det er sant? Lenke til kommentar
Blane Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Er det noen her som har søkt NTNU Gjøvik? yeap, sykepleier. Du da`? Teknologidesign og ledelse ved NTNU, og produktdesign ved HiOA. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 ALERT: En på Samordna sin facebook side skrev:Jeg har fått svar Kan noen dobbeltsjekke og sifra om det er sant? Ikke her. Ikke at jeg tror det skjer noe i kveld, men man vet aldri. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Nok en "morroklump". Fortsatt ingenting. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Ikke jeg heller. Men hvordan vet man at man har fått svar? Hvor står det liksom inne på Samordna-siden? Lenke til kommentar
CasaDinMama Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 ALERT: En på Samordna sin facebook side skrev:Jeg har fått svar Kan noen dobbeltsjekke og sifra om det er sant? Det er bare BS Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Det er meget mulig at noen har fått svar, dersom de har en eller annen form for særvurdering. Det er for n'te gang IKKE slik at alle får svar samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå