Justitiarius Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Har søkt rettsvitenskap ved UiB på førstevalg. Snittet på ordinært vitnemål var i 2016 57.7. Hva trur dere er en tilstrekkelig poenggrense for å være sikret en plass? Er så spent på opptaket!! Det er 145 flere søkere i år. Mest sannsynlig vil snittet øke en del. Lenke til kommentar
CasaDinMama Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 https://imgur.com/a/E2kwp 3 Lenke til kommentar
Sommer2017 Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 (endret) Ekke no vits i å sjekke minutt for minutt har jeg skjønt. Så jeg dro ut med broren og spiste middag istedenfor å refreshe SO sine nettsider som en galing. Beste er nok å bare la hverdagene gå som normalt, og sjekke innimellom når man får tid. Endret 17. juli 2017 av Sommer2017 Lenke til kommentar
lysbringer Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Ekke no vits i å sjekke minutt for minutt har jeg skjønt. Så jeg dro ut med broren og spiste middag istedenfor å refreshe SO sine nettsider som en galing. Beste er nok å bare la hverdagene gå som normalt, og sjekke innimellom når man får tid. Bare det var så lett ?? Lenke til kommentar
lysbringer Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 https://imgur.com/a/E2kwp Å herre Gud! Lenke til kommentar
Sommer2017 Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Ekke no vits i å sjekke minutt for minutt har jeg skjønt. Så jeg dro ut med broren og spiste middag istedenfor å refreshe SO sine nettsider som en galing. Beste er nok å bare la hverdagene gå som normalt, og sjekke innimellom når man får tid. Bare det var så lett Fullt forståelig. For jeg har siden i går sjekket febrilsk etter resultatet. Det var inntil jeg fikk skikkelig hodepine istad, tok 2 paracet og innså at dette begynner å gå på helsa løs 1 Lenke til kommentar
Wannabe_nurse Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Jeg har ikke sjekka SO, men er avhengig av å sjekke her inne om noen har fått svar. Ha ha. Håper det kommer i løpet av kvelden her nå. At de nå bare holder på med en siste finpuss etter de har spist overtidsmat og pratet litt. Lenke til kommentar
lololo9 Skrevet 17. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2017 Jaja, da får vi bare vente til i morgen.... ?? Lenke til kommentar
Stavanger87 Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Nord universitetet har skrevet på Facebook "har du fått studieplass hos oss? Sjekk innboks - snart sender vi ut svarbrev" ??????? Jeg DØØØØR her! Skrevet for 1 time siden Lenke til kommentar
lololo9 Skrevet 17. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2017 Nord universitetet har skrevet på Facebook "har du fått studieplass hos oss? Sjekk innboks - snart sender vi ut svarbrev" ??????? Jeg DØØØØR her! Skrevet for 1 time siden Har de sletta det??? Jeg fant bare denne statusen "Har du fått studieplass? I disse dager får du svar på søknaden din" Lenke til kommentar
Stavanger87 Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Nord universitetet har skrevet på Facebook "har du fått studieplass hos oss? Sjekk innboks - snart sender vi ut svarbrev" ??????? Jeg DØØØØR her! Skrevet for 1 time siden Har de sletta det??? Jeg fant bare denne statusen "Har du fått studieplass? I disse dager får du svar på søknaden din"Hahah! Ja ser at de har redigert det!! ? Det sto "snart sender vi ut svarbrev" for sånn 5 min siden ? Lenke til kommentar
mullmull Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Nord universitetet har skrevet på Facebook "har du fått studieplass hos oss? Sjekk innboks - snart sender vi ut svarbrev" ??????? Jeg DØØØØR her! Skrevet for 1 time siden Har de sletta det??? Jeg fant bare denne statusen "Har du fått studieplass? I disse dager får du svar på søknaden din"Hahah! Ja ser at de har redigert det!! ? Det sto "snart sender vi ut svarbrev" for sånn 5 min siden ? ahhhh seriøøøøst jeg døøøøøør Lenke til kommentar
Stavanger87 Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Nord universitetet har skrevet på Facebook "har du fått studieplass hos oss? Sjekk innboks - snart sender vi ut svarbrev" ??????? Jeg DØØØØR her! Skrevet for 1 time siden Har de sletta det??? Jeg fant bare denne statusen "Har du fått studieplass? I disse dager får du svar på søknaden din"Hahah! Ja ser at de har redigert det!! ? Det sto "snart sender vi ut svarbrev" for sånn 5 min siden ? ahhhh seriøøøøst jeg døøøøøørJeg og ? Lenke til kommentar
simplyme Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Dette er skuffende! Fikk hodepine av å tenke på opptaket i flere timer, så måtte sette fokuset et annet sted. Leste en god bok og sovnet i sengen. Og nå som jeg er våken, forventet jeg en MASSE innlegg av folk som hadde kommet inn på ulike studier, men det er ingen tegn. Tror vi må vente litt til. Må innrømme at jeg faktisk ikke orker å vente mer. Nå må de snart publisere opptakene. Hvorfor tar det så lang tid i år? Blir litt rastløs snart Lenke til kommentar
mullmull Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Dette er skuffende! Fikk hodepine av å tenke på opptaket i flere timer, så måtte sette fokuset et annet sted. Leste en god bok og sovnet i sengen. Og nå som jeg er våken, forventet jeg en MASSE innlegg av folk som hadde kommet inn på ulike studier, men det er ingen tegn. Tror vi må vente litt til. Må innrømme at jeg faktisk ikke orker å vente mer. Nå må de snart publisere opptakene. Hvorfor tar det så lang tid i år? Blir litt rastløs snart Såå deilig at det er andre som er like utålmodige som meg ?? Jeg har det akkurat på samme måte....... 1 Lenke til kommentar
simplyme Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 (endret) Endret 17. juli 2017 av simplyme Lenke til kommentar
simplyme Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Dette er skuffende! Fikk hodepine av å tenke på opptaket i flere timer, så måtte sette fokuset et annet sted. Leste en god bok og sovnet i sengen. Og nå som jeg er våken, forventet jeg en MASSE innlegg av folk som hadde kommet inn på ulike studier, men det er ingen tegn. Tror vi må vente litt til. Må innrømme at jeg faktisk ikke orker å vente mer. Nå må de snart publisere opptakene. Hvorfor tar det så lang tid i år? Blir litt rastløs snart Såå deilig at det er andre som er like utålmodige som meg Jeg har det akkurat på samme måte....... Ikke sant, har ventet sååååå lenge Men jeg har bestemt meg å ikke sove før jeg har fått noe svar på opptaket Lenke til kommentar
PHS2018! Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Dette er skuffende! Fikk hodepine av å tenke på opptaket i flere timer, så måtte sette fokuset et annet sted. Leste en god bok og sovnet i sengen. Og nå som jeg er våken, forventet jeg en MASSE innlegg av folk som hadde kommet inn på ulike studier, men det er ingen tegn. Tror vi må vente litt til. Må innrømme at jeg faktisk ikke orker å vente mer. Nå må de snart publisere opptakene. Hvorfor tar det så lang tid i år? Blir litt rastløs snart Såå deilig at det er andre som er like utålmodige som meg Jeg har det akkurat på samme måte....... Ikke sant, har ventet sååååå lenge Men jeg har bestemt meg å ikke sove før jeg har fått noe svar på opptaket Håper det ikke er 20. Juli. Synes veldig synd på deg da. Lenke til kommentar
simplyme Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Dette er skuffende! Fikk hodepine av å tenke på opptaket i flere timer, så måtte sette fokuset et annet sted. Leste en god bok og sovnet i sengen. Og nå som jeg er våken, forventet jeg en MASSE innlegg av folk som hadde kommet inn på ulike studier, men det er ingen tegn. Tror vi må vente litt til. Må innrømme at jeg faktisk ikke orker å vente mer. Nå må de snart publisere opptakene. Hvorfor tar det så lang tid i år? Blir litt rastløs snart Såå deilig at det er andre som er like utålmodige som meg Jeg har det akkurat på samme måte....... Ikke sant, har ventet sååååå lenge Men jeg har bestemt meg å ikke sove før jeg har fått noe svar på opptaket Håper det ikke er 20. Juli. Synes veldig synd på deg da. Lenke til kommentar
Stavanger87 Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Løpet er nok kjørt nå ? tror ikke det kommer i kveld siden det er så seint nå.. får vel vente til i morgen!!!.........????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå