Gå til innhold

samordna opptak 2017

lololo9

Anbefalte innlegg

Nå gidder jeg ikke å logge inn før jeg er sikkert på at inntaket er klart og publisert. Begynte å skjelve isted, når jeg logget inn. Hjertet mitt var ute av kontroll...men da jeg endelig fikk logget inn var det ingen nytt. Brukte all energi på innloggingen, med alle nerver.  :eek:

jeg føler den strategien sjæl. det koster krefter dette her...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-400411

I fjor fikk jeg svar 18:00. Kanskje rundt samme tid i år også?

Nei, husker ikke helt eksakt, MEN er veldig sikker på at vi fikk svar mellom 15:00 og 16:00 i fjor. Alt blir jo tilgjengelig for alle samtidig (for de som har søkt på SO).

Lenke til kommentar

Nei, husker ikke helt eksakt, MEN er veldig sikker på at vi fikk svar mellom 15:00 og 16:00 i fjor. Alt blir jo tilgjengelig for alle samtidig (for de som har søkt på SO).

Det står i meldingen på Samordna opptak at jeg mottok den 18:00.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-400411

Det står i meldingen på Samordna opptak at jeg mottok den 18:00.

Hmm, kanskje ikke alle fikk svar samtidig allikevel da? hehe mb

Lenke til kommentar

Jeg fikk denne SMSen for noen uker siden:

Utskrift av kompetansebevis for privatisteksamen er dessverre litt forsinket. Det vil bli sendt ut innen fristen 1.juli. Hvis du skal ha karakteren(e) inn pA¥ et vitnemA¥l fra en offentlig skole i Hordaland, ta kontakt med skolen. De har tilgang til karakteren i systemet. Mvh Eksamenskontoret

-----

Mulig dette har forsinket hele prosessen?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-400411

Får jeg se hvilket karaktersnitt de har regnet ut på meg når jeg får svar?

Nysjerrig selv. Ganske redd for at de har regnet feil på meg  :hmm:

Lenke til kommentar

Det hadde vært typisk at i år så får man vite det sent på kvelden den 18.juli. :notamused: 

Nå har jeg slått i hjel en halvtime med tur med hunden... Tiden går ikke FORT nok!

Mhm ja, er det jeg også frykter. De har jo aldri gått ut og sagt at resultatet vil være klart før den 20, selv om man har erfart det tidligere. Men alle skal vel kanskje ha mottatt svar per brevpost innen den 20. juli? Så er kanskje derfor vi får resultatet litt før? Facebook-siden til S.O. er også irriterende inaktiv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...