wacie Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Hei, Jeg skla ha et nytt kabinett, men jeg vet ikke hvilket. Jeg har lyst på et lett kabinett pga. at jeg er en del på lan ol. og så skal det se fint ut også skal det ikke koste så veldig mye. -wacie- Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Nå skal jeg lære deg om en funksjon, den sitter helt oppe til venstre når du er i "forum seksjonen", og vet du hva den heter? Det skal jeg si deg! Den heter "søk". Lenke til kommentar
stenkarlsen Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Nå skal jeg lære deg om en funksjon, den sitter helt oppe til venstre når du er i "forum seksjonen", og vet du hva den heter? Det skal jeg si deg! Den heter "søk". Unødvendig å snakke på den måten! Alle skal lære engang... Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Ja? Og da lærer jeg han NÅ, så slipper han å vente til "en gang". Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 hva med et barebone? eller et lite Lian Li ? Lenke til kommentar
wacie Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg har sett litt PÅ Lian Li kabinettene men de er så ¤%/ dyre... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Kan dette være noe for deg da...............? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AIR1000AB Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 eller dette..........: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CACT01B 6,8 kg Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) eller dette ettersom du skal på lan (heter jo LAN-BOY) lol.......... http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ATLANBOY1 Kommer til og med med bæreseler............ Endret 6. desember 2003 av Rayline TWB Lenke til kommentar
resac Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 hvorfor i ****** poster du tre innlegg med tre forskjellige linker?? kunne ha klart deg med et innlegg.. Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 hvorfor i ****** poster du tre innlegg med tre forskjellige linker?? kunne ha klart deg med et innlegg.. Flere poster Hei,Jeg skla ha et nytt kabinett, men jeg vet ikke hvilket. Jeg har lyst på et lett kabinett pga. at jeg er en del på lan ol. og så skal det se fint ut også skal det ikke koste så veldig mye. -wacie- Fint for deg... Alt du gjør er å si ifra til oss her på forumet at du skal kjøpe deg et nytt kabinett, nei, du har LYST på et nytt kabinett, sorry Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Nei, det er ikke gjort for å få flere poster, men egentlig så hadde jeg tenkt å finne/foreslå kun ETT kabinett, men etter at postinga var ferdig så tenkte jeg at det kanskje hadde vært bra for han å ha flere kabinetter å velge mellom............... Jeg ler meg ihjæl av deres patetiske forsøk på å alltid måtte si eller tro det mest negative med en gang...........Det er rart at det alltid må rakkes ned på noe........GROW UP!!! Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hehe.. Hissig dah Jeg bare slang et forslag ut i luften jeg... Kanksje du hadde lyst på flere poster. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Neida far, jeg er sjeldent hissig lol.... - men jeg blir så "fed up" av at folk alltid skal tro det verste........spesielt når meningen min med posten var god - nemlig å prøve å hjelpe trådstarter........... Lenke til kommentar
wacie Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Har sett litt rundt på kabinetter og jeg lurte på om noen hadde dette kabinettet. Eller viste om en test av det eller.no -wacie- Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 For å finne/vite om/huske eventuelle tester hadde det vært fint med et navn på det kabinettet. Gjerne produsent også. Lenke til kommentar
wacie Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Det er en Colorcase miditower "TT" -wacie- Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) For å finne/vite om/huske eventuelle tester hadde det vært fint med et navn på det kabinettet. Gjerne produsent også. Det var pent... Mener å ha sett det før. Hva er det? EDIT: kom meg i forkjøpet. hehe... Endret 11. desember 2003 av Swag Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 ta en liten søkerunde i Google. Der kan du finne masse information om det kabinett et der Lenke til kommentar
wacie Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Finner ikke så mye jeg... men kan du gi meg en URL?? -wacie- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå