-axl- Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Hei Jg har kjøpt meg MSI bluetooth adapter til min T610 som virker som bare det. Er det noen som vet om noe software som jeg kan bruke for å redigere telefonlista på telefonen fra PC'n via bluetooth? Har testet Floats Mobile Agent, men den finner ikke bluetooth adapteret... Starting new session... 13:32:27 Connecting via Bluetooth 13:32:27 Error 10047 in function Connect (socket) Address family not supported by protocol family Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 har ikke SE telefon selv, men jeg veit at det ligger noen programmer på www.myt610.net . Du kan jo se hva du finner Lenke til kommentar
Gjest Slettet-cfOgpBusmt Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 du har ikke native bluetooth støtte via windows. du må "gå inn på" telefonen i bluetooth-panelet, og starte com-port. se hvilken port den blir kobla til på, og sett float til å bruke denne. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Ja, du har tre måter å koble til på i FMA. Bruk den nederste, altså ikke bluetooth eller ir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå