AnonymDiskusjon Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Vet ikke om det er riktig plass, men har lyst å donere noen kroner til forskning på ME. Noen som vet om noe?---Min beste venn gikk på skole sammen med en herlig fyr, og hadde mye til felles med han. De kom som sagt godt overens og var nesten alltid sammen. Jeg fikk også gleden av å bli kjent med han og så på han som en god venn. En liten stund etter de ble ferdig med bachelor og begynte på arbeidslivet så begynte å føle seg sliten og utmattet, som senere skulle bli diagonisert som ME. En så aktiv fyr som vedkommende taklet dessverre å bli ME-syk så godt. Året gikk, depresjonen og søvnløsheten kicket for alvor inn. Natt til søndag ble det for mye for han..ME må tas alvorlig.Noen her inne som har/har hatt ME? Vil du/dere fortelle om det? Anonymous poster hash: f9241...ab2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Vet ikke om det er riktig plass, men har lyst å donere noen kroner til forskning på ME. Gjør det, da. F.eks. her: http://me-forskning.no/ Gi en pengegave Send en SMS til 2380 med kodeord: "MEFORSK" for 100 kroner månedlig "ME" for 100 kroner som en engangsgave Eller VIPPS et valgfritt beløp til 13911 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2017 Vet ikke om det er riktig plass, men har lyst å donere noen kroner til forskning på ME. Gjør det, da. F.eks. her: http://me-forskning.no/ Gi en pengegave Send en SMS til 2380 med kodeord: "MEFORSK" for 100 kroner månedlig "ME" for 100 kroner som en engangsgave Eller VIPPS et valgfritt beløp til 13911 Donerte 150kr nå i første omgang. Satser på mer når jeg får meg en jobb. Anonymous poster hash: f9241...ab2 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå