Jonas Magerøy Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Vår skribent var skeptisk, men etter å ha prøvd spillet selv er han positiv.SNIKTITT: Mario + Rabbids Kingdom Battle Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Etter å ha sett fra gameplayet så er dette spillet jeg ser mest fram til dette året. Switch i håndholdt modus og turbasert kamp alla fire emblem/advance war må jo være en opptimal match. 1 Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Ikke lenge til nå! Hadde strengt tatt aldri trodd at jeg ville ha et Mario-XCOM før jeg så dette spillet i aksjon. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Ikke lenge til nå! Hadde strengt tatt aldri trodd at jeg ville ha et Mario-XCOM før jeg så dette spillet i aksjon. Enig der. Har sett mye rart fra Mario, men var skeptisk. Rabbids tåler jeg ikke. Var total uinteressert i dette helt til jeg så gameplay og ble frelst. Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 Ikke lenge til nå! Hadde strengt tatt aldri trodd at jeg ville ha et Mario-XCOM før jeg så dette spillet i aksjon. Enig der. Har sett mye rart fra Mario, men var skeptisk. Rabbids tåler jeg ikke. Var total uinteressert i dette helt til jeg så gameplay og ble frelst. Har ikke så veldig mye imot Rabbids (likte blant annet det første Rayman Raving Rabbids til Wii), men synes det er leit at de har overskygget Rayman. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå