Gå til innhold

Tastatur->Lakkering?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


B|Real skrev (2002-02-28 21:30):

Noen som har tips når det gjelder å lakker Tastatur?

Skal lakkere mitt helsvart, ja jeg skal lakkere selve tastene oxo.

Noen tips?



 

Bruke god lakk, quick eller noe i den dur, kansje grunne? Pusse litt med våtslipepapir hvis du har lyst...

 

En kamerat av meg lakket tastaturet svart med quick lakk, han brukte ikke grunning eller slipet ned noe... blei drit kult, han har brukt det dagelig i ca 2mnd, fortsatt like strøkent. Han har også montert rød neonwire der for top utseende :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-28 22:12, CS_eR GøY skrev:

hva med navnene på tastene!!!!!!!!!


 

Etter å ha sittet foran pc'en i 5-10 år, 5-12 timer om dagen så vet man hva som er hvor :wink:

 

Jeg ser derfor 2 fordeler med dette:

 

1. Gjester/besøkende holder seg unna pc'en.

2. Sparer 600kr (keytronic har en sort til 200 og en til 600, den til 200 har sinnsykt dårlige taster)

 

Hvis noen vet om andre sorte tastatur enn keytronic sine så vil det være fint om de poster hvilken og hvor det kan kjøpes (vil ikke ha trådløs fra logitech pga. at jeg har råbra mus allerede)

Lenke til kommentar

Quote:


1. Gjester/besøkende holder seg unna pc'en.


 

Er et stort pluss det :smile:

 

Quote:


2. Sparer 600kr (keytronic har en sort til 200 og en til 600, den til 200 har sinnsykt dårlige taster)


Hvis noen vet om andre sorte tastatur enn keytronic sine så vil det være fint om de poster hvilken og hvor det kan kjøpes (vil ikke ha trådløs fra logitech pga. at jeg har råbra mus allerede)



 

Det går ann å bruke trådløst tastatur og lednings mus, det gjør jeg da den optiske musa fra logitech knuser den trådløse kulemusa fra logitech, ikke har jeg lyst på optisk trådløst, da jeg liker å gjøre andre ting en å bytte batterier....

Lenke til kommentar

Quote:



Det går ann å bruke trådløst tastatur og lednings mus, det gjør jeg da den optiske musa fra logitech knuser den trådløse kulemusa fra logitech, ikke har jeg lyst på optisk trådløst, da jeg liker å gjøre andre ting en å bytte batterier....


 

Jeg bruker trådløst logitch tastatur med microsoft intellimouse optical exp. (grå saken). Er kjempefornøyd med musa men vil ha et sort tastatur som matcher skjermene og s00n kabinettet også.

Lenke til kommentar

du lakkerer tastene, først tar du fint pusse papir og pusser ned den gamle skriften, så lakkerer du det med svart matt, så klarlakk, så bruker du sånn tekst som du ser her http://www.virtual-hideout.net/guides/nic_leds_mod/037.JPG

så ser det slik ut http://www.virtual-hideout.net/guides/nic_leds_mod/036.JPG så stapper du i blå (eller den fargen du liker) nepn wire her er en guide: http://www.virtual-hideout.net/guides/keyb..._el/index.shtml

Lenke til kommentar

Jeg tok av rammen på mitt keytronic tastatur og lakkerte den mattsvart, ble meget pent, skulle så ha mattlakk oppå, noe butikken ikke hadde, så jeg testet med blank, er IKKE pent, så nå må jeg pusse den ned og lakkere på nytt... Skulle også ha neon wire i, men det er det største drittet jeg har vært borti...

Lenke til kommentar

man kan jo lakke tastene med f.eks. signalgrønn quick-lakk. :smile:

da vises også skriften på tasten.

lakka asus-panelet mitt signalgrønt, og all skrift vises. det ser faktisk ut som om panelet var orginalt grønt. :grin:

har du blacklight i nærheten oxo, så lyser tastene opp. :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...