VRK18 Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Hva er dine favorittkanaler på YouTube? Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 26. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2017 Denne selvsagt: Meg, jo! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Det er ikke godt å si, følger med på så mange i forskjellige sjangere (spill, teknologi, fotball, film osv.) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Er hovedsaklig på YouTube bare for bil, så hvis man er interessert i dette liker jeg Salomondrin. Mange syns han er en drittsekk osv osv, men han eier de råeste bilene, får prøve det aller beste, og har penger til å gjøre akkurat som han vil Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Er hovedsaklig på YouTube bare for bil, så hvis man er interessert i dette liker jeg Salomondrin. Mange syns han er en drittsekk osv osv, men han eier de råeste bilene, får prøve det aller beste, og har penger til å gjøre akkurat som han vil Syntes han har tapt seg veldig. Blitt veldig plagsom. Harry's garage og Mr JWW er kanskje mine favoritter Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Mine favoritt bil-kanaler på Youtube er Mr JWW og Seen Through Glass. Ser også litt på Supercars of London og Shmee150, men er ikke de jeg like aller best. Saabkyle04 er også god synes jeg, men ser ikke på han så ofte. Car Throttle og Jay Leno's garage er også interessante kanaler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Motor Trend Channel og seriene deres Dirt Every day og ikke minst Roadkill er også ganske bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Syns godt om colinfurze! Fant kanalen for et par uker siden. Artig, britisk type med spenstige prosjekter. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Er hovedsaklig på YouTube bare for bil, så hvis man er interessert i dette liker jeg Salomondrin. Mange syns han er en drittsekk osv osv, men han eier de råeste bilene, får prøve det aller beste, og har penger til å gjøre akkurat som han vil Doug de Muro, Vehicle Virgins, Car Throttle og Mo vlogs ser jeg på. De fleste av disse er jo rene flashingen av penger dog, men mye moro å se for det. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Jeg bruker mye tid på Youtube. Her er et lite utvalg, i ingen betydelig rekkefølge: Spill/Retro/Gadgets: StopDrop&Retro Druaga1 Techmoan Lazy Game Reviews Nostalgia Nerd The 8-Bit Guy Rent spill: Super Bunnyhop Jim Sterling Vitenskap/talks: GDC Cody'sLab Wendover Productions potholer54 Periodic Videos Elektronikk/mekanikk: bigclivedotcom AvE jpkiwigeek The Ben Heck Show ElectroBOOM mikeselectricstuff Film/serier reviews: YourMovieSucksDOTorg ralphthemoviemaker Motor: Saabkyle04 Doug DeMuro RegularCars Engineering Explained Moro: Internet Comment Etiquette with Erik penguinz0 an0nymooose Internet Historian CaptainDisillusion + Mange fler Har 254 abonnementer, så spør heller om du vil ha flere i noen av de nevnte kategoriene. De som jeg har nevnt er på ingen måter bedre enn de jeg ikke gidder å føre opp. Lenke til kommentar
G Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 LinusTechTips er ganske fin for de hardwareinteresserte (PC) Lenke til kommentar
Doktorlegen Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 h3h3 er en flott kanal for de som liker memes, goofs and gaffs. De har dog blitt litt mer seriøse det siste året med podcasts og vlogs Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Likte bedre h3h3 når de ikke var seriøse. Det er alt for mye drama og "proff-innhold" på kanalen nå. Vet jeg høres skikkelig hipster ut nå, men bottom line er at jeg kjedet meg etterhvert. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Colin Furze Ekstrem morro kar som lager det mest utroligste Grant Thompson Tester ut mye vitenskaplige ting Tested Adam Savage fra Mythbusters har jo en egen kanal Må fylle ut savnet etter Mythbusters hadde sin siste sesong TheBackyardScientist Disse fire kanalen er det jeg følger for det meste på... 1 Lenke til kommentar
Doktorlegen Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Må sjekke ut disse, Krozmar Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 Data: LinusTechTips Offroad: Ronny Dahl Vlog: OffTheRanch og Casey Neistat Våpen: DemolitionRanch + mange mange flere Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 Følger nesten ingen, for det er ingen som er verdt å følge. Bare søker tilfeldige videoer. Fulgte Hydraulic Press Channel en stund ^^ men de ble litt kjedelige etterhvert. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 LinusTechTips er ganske fin for de hardwareinteresserte (PC) Legg til hardwarecanuks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå