Gå til innhold

Professor: - Otto fikk som fortjent

9 stemmer

1. 1. Fikk Otto som fortjent?

• Ja
      1
    • Nei
      8
  2. 2. Har du lyst til å besøke Nord-Korea?

• Ja
      3
    • Nei
      6
    • Har vært der
      0

Anbefalte innlegg

Otto Warmbiers ble dømt til 15 års straffearbeid etter at han tok ned et bilde av Kim Jong Un på et hotell i Nord-Korea. Han døde etter kun 1,5 år. En professor går nå ut og sier at han fikk som fortjent, og at denne uansvarlige oppførselen er typisk for hvite menn. 

Burde han visst at han lekte med ilden?

http://www.dagbladet.no/nyheter/rasende-krav-om-at-professor-62-far-sparken---otto-fikk-noyaktig-som-fortjent/68180582

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Fikk Otto som fortjent?" 

Vet ikke, ville vært kjekt å ha med..

Bortsett fra det man kan lese i media, så vet vi ikke hva som egentlig har skjedd.

Mener det var på Dagsnytt 18 jeg hørt at straffen han ble dømt til var snill i forhold til hva en Nord Koreaner ville fått for samme lovbrudd.

Foreldrene vil ikke la han bli obdusert.

Hvorfor? Er det religiøs overbevisning, eller ligger det noe mer bak?

Alt blir spekulasjoner, så jeg stemmer "vet ikke".

Lenke til kommentar

Hvorfor? Er det religiøs overbevisning, eller ligger det noe mer bak?

Ifølge jødisk lov så er obduksjon forbudt. Så familien hans er trolig sterkt troende.

Når det gjelder denne professoren så blir jeg ikke overrasket om hun er en rabiat feminist. Like sympatisk som Kari Jaquesson.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Fortsatt spekulasjoner.

Hva med MR eller CT scan? Et godt alternativ til obduksjon.

Nå har ikke jeg medisinsk kunnskap nok til å vite om dødsårsaken i dette tilfellet kan avdekkes via scaning, men det ville vel vært coucher?

Om dama er kaklende gal eller rødstrømpe vet jeg heller ingenting om.  :huh:

Lenke til kommentar

Om dama er kaklende gal eller rødstrømpe vet jeg heller ingenting om.  :huh:

Går ikke det for det samme? ;)

Typisk rødstrømper å spre hat mot hvite menn samtidig som de anklager alle andre for å være sexistiske rasister. 

Lenke til kommentar

Dødsårsaken er nok at noen har "pulled the plug".

Når ikke familien lar liket bli obdusert mener jeg man ikke kan gjøre stort annet enn å akseptere Nord-Koreas forklaring. Man har jo i praksis ødelagt den ene muligheten man har til å finne ut av det hele. Å dra en "North Korea is baad, m'kay?" funker ikke som bevis. Men man kan ikke si at fyren fikk som fortjent, 15 års straffearbeid er idioti for noe man i siviliserte samfunn ikke engang ser på som ulovlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...