Gå til innhold

For sent å kjøpe billetter? Man-u - West Ham 12. Aug

MPCME

Anbefalte innlegg

Jeg å brodern ønsker å reise å se Manchester United mot West Ham i August. Har ingen ide om hvordan billettsystemet deres funker, men har forstått det slik at jeg må kjøpe medlemskap, men får ikke vite om kampen er utsolgt. Ønsker jo helst ikke å kjøpe de dyre Hospitality Billettene.

Noen som vet om jeg er alt for sent ute? Meldte meg på en mailing liste slik at jeg får beskjed når nye billetter er ute for salg, men er det mulig å vite noe om når de kommer på salg og om sjansen er stor for å få tak i billettene når de kommer på salg, eller bør jeg kjøpe hospitality billetter selvom de koster 4 ganger mer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De har ca. 500 sesongbilletter + 50 ekstra gjennom den engelske supporterklubben. Jeg tror ikke du er for sent ute - jeg har alltid fått billett når jeg har kjøpt gjennom united.no. Det vil stå "utsolgt" når de har solgt ut hva de kan garantere.

Lenke til kommentar

Dette er vel årets første kamp? De pleier å være vanskelig å få tak i billetter på, tviler på at det kommer flere på manutd.com. Min erfaring fra i fjor var at det var få kamper de la ut flere billetter til.

Ser supporterklubben på united.no har ledige billetter til kampen.

Lenke til kommentar

Nå gikk vi nettopp fra 2 til 4 reisende. Er fortsatt sjansen stor for at vi får plasser sammen?

Har lest at kampdato kan endre seg, hvor ofte skjer det? Må jeg beregne ekstra dager? Veldig risky å reise hjem allerede på søndagen?

Edit: 5 nå.

Endret av gangangan
Lenke til kommentar

Nå gikk vi nettopp fra 2 til 4 reisende. Er fortsatt sjansen stor for at vi får plasser sammen?

Har lest at kampdato kan endre seg, hvor ofte skjer det? Må jeg beregne ekstra dager? Veldig risky å reise hjem allerede på søndagen?

Edit: 5 nå.

Jeg kan garantere at United ikke spiller den kampen lørdag klokken 15 lokal tid. Endelige tidspunkter for kamper frem til oktober blir klart 10. juli mener jeg å ha lest, vent med å bestille fly og hottel til da, med mindre dere kjøper pakketur såklart.

Så mange får dere ihvertfall ikke billett sammen på manutd.com, supporterklubben vil jeg tro klarer det om dere bestiller raskt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...