Gå til innhold

Kabinettet mitt!

Anbefalte innlegg

jeg har ett In Win s500 kabinett som jeg skal lakkere. har satt inn vifte foran og bak, borra små hull i hele fronten (i en runding 80x80mm diameter) og skal ha vindu i side døra.

Hvilken farge skal jeg velge ?

Har tenkt på Svart kabbis med Grønn eller Orange Stripe der som reset og power knappen er..

Kom med forslag til farge og annet jeg kan gjøre..

(ps: har 5 Sunbeam led vifter som skal inn, åssen strømforsyning burde jeg ha ? har en 250w inne nå.. har sett på Strømforsyning

:thumbup:

okey... www.startsiden.no (søk på "in win s500" på kvasir på verden, den øverste)

Endret av kverna
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Har nøyaktig den Fortron/Source PSU'en du linker til, og er godt fornøyd med den... kanskje bortsett fra støynivået, som er en del høyere enn man får inntrykk av ved å lese "Under normal bruk vil viftestøyen ikke overstige 20 dB(A)..."

I min sitter det en Yate Loon vifte, spesifisert til 39dB... :(

Men FSP leverer det den skal av strøm, og mere til... og virker stabil og fin! :)

Anngående farge: bruk fantasien og kunstneriske evner... eller kanskje rødt, med hvite pelskanter, nå når det nærmer seg jul og alt? :xmas:

Lykke til i alle fall! :)

Endret av Quietman
Lenke til kommentar

hehehe... 39desibel virker litt i overkant av det jeg har lest.. men samma det..

blir nok ikke noe rødt med pelskanter skal du se ;)

men bare jeg får kamera til jul(eller får sendt e-mail med mobilen) skal jeg poste litt bilder og kanskje en liten worklog ? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...