kverna Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) jeg har ett In Win s500 kabinett som jeg skal lakkere. har satt inn vifte foran og bak, borra små hull i hele fronten (i en runding 80x80mm diameter) og skal ha vindu i side døra. Hvilken farge skal jeg velge ? Har tenkt på Svart kabbis med Grønn eller Orange Stripe der som reset og power knappen er.. Kom med forslag til farge og annet jeg kan gjøre.. (ps: har 5 Sunbeam led vifter som skal inn, åssen strømforsyning burde jeg ha ? har en 250w inne nå.. har sett på Strømforsyning okey... www.startsiden.no (søk på "in win s500" på kvasir på verden, den øverste) Endret 6. desember 2003 av kverna Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 øverste linken virker ikke... men det kommer helt sikkert til å bli pent.. ang. strømforsyningen kan jeg ikke si så mye.. (så det så!) Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 ja jeg merka det.. derfor jeg sa at dere måtte søke i kvasir på verden..... Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 De PSU'ene er gode de. Velg en farge du selv liker, det er jo det som teller, at du er fornøyd selv Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Hei. Har nøyaktig den Fortron/Source PSU'en du linker til, og er godt fornøyd med den... kanskje bortsett fra støynivået, som er en del høyere enn man får inntrykk av ved å lese "Under normal bruk vil viftestøyen ikke overstige 20 dB(A)..." I min sitter det en Yate Loon vifte, spesifisert til 39dB... Men FSP leverer det den skal av strøm, og mere til... og virker stabil og fin! Anngående farge: bruk fantasien og kunstneriske evner... eller kanskje rødt, med hvite pelskanter, nå når det nærmer seg jul og alt? Lykke til i alle fall! Endret 6. desember 2003 av Quietman Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 hehehe... 39desibel virker litt i overkant av det jeg har lest.. men samma det.. blir nok ikke noe rødt med pelskanter skal du se men bare jeg får kamera til jul(eller får sendt e-mail med mobilen) skal jeg poste litt bilder og kanskje en liten worklog ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå