Gå til innhold

Oslo har fått Sharia-politi for barn

7 stemmer

1. 1. Er det rasistisk å kritisere Sharia-politiet?

• Ja
      0
    • Nei
      7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@VR-katten

Nå må du slutte med dette tullet. Ikke klarer du å lage en beskrivende overskrift, ikke klarer du å debater saklig og ikke klarer du å svare på enkle spørsmål.

Det er ingenting i artikkelen du linker til som nevner noe som ligner på "Sharia-politi". Det som beskrives ligner mer på mafiametoder, der man anbefales om å betale for å unngå trøbbel.

Det er heller ingenting i artikkelen som tilsier at disse individene er religiøse, eller tilknyttet en religion.

Det er heller ingenting i artikkelen som tilsier at disse individene ser på seg selv som et "politi" eller at det de gjør på noen som helst måte er noe annet en kriminelt.

Her er du, nok en gang, kun ute etter å sverte muslimer. Det finnes mye muslimer( og andre religiøse) kan kritiseres for, men dette tullet du driver med er kun rasistisk propaganda.

Lenke til kommentar

Jeg mener at overskriften er beskrivende. Det er akkurat dette Sharia-politiet gjør i mange europeiske byer. Sharia-politi ER mafia. Jeg mener også at det er åpenbart at dette dreier seg om islam. Ingen norske gutter går rundt og truer med å banke opp jenter som kler seg "tøsete". Jeg mener også at det er åpenbart at denne utpressingen er kriminell, en oppfatning også politiet i Oslo deler.

Helt til slutt vil jeg si at det ikke er rasistisk å kritisere Sharia. Norge skal være et fritt land. 

Lenke til kommentar

Jeg mener at overskriften er beskrivende. Det er akkurat dette Sharia-politiet gjør i mange europeiske byer. Sharia-politi ER mafia. Jeg mener også at det er åpenbart at dette dreier seg om islam. Ingen norske gutter går rundt og truer med å banke opp jenter som kler seg "tøsete". Jeg mener også at det er åpenbart at denne utpressingen er kriminell, en oppfatning også politiet i Oslo deler.

Helt til slutt vil jeg si at det ikke er rasistisk å kritisere Sharia. Norge skal være et fritt land.

Først og fremst så er det ikke hold for det du skriver. Det er ingenting som tilsier at dette er rettet mot jenter fremfor gutter, det er ingenting som tilsier at dette er religiøst begrunnet.

Og selvfølgelig er det rasistisk å dra de slutningene du drar, helt uten noen som helst holdepunkter. Du liker ikke det du ser i artikkelen, ergo må de være muslimer.

Jenter har da blitt kalt både tøsete, horer og det som verre er av både etnisk norske og innvandrere gjennom lange tider.

Det som vises i artikkelen er et problem som det tas tak i, det har ingenting med religion eller innvandring å gjøre. Slike kriminelle gjenger har man sett dukke opp med jevne mellomrom i sikkert hundre år, helt uavhengig av innvandring, religion++

Lenke til kommentar

Først og fremst så er det ikke hold for det du skriver. Det er ingenting som tilsier at dette er rettet mot jenter fremfor gutter, det er ingenting som tilsier at dette er religiøst begrunnet.

Og selvfølgelig er det rasistisk å dra de slutningene du drar, helt uten noen som helst holdepunkter. Du liker ikke det du ser i artikkelen, ergo må de være muslimer.

Jenter har da blitt kalt både tøsete, horer og det som verre er av både etnisk norske og innvandrere gjennom lange tider.

Det som vises i artikkelen er et problem som det tas tak i, det har ingenting med religion eller innvandring å gjøre. Slike kriminelle gjenger har man sett dukke opp med jevne mellomrom i sikkert hundre år, helt uavhengig av innvandring, religion++

Uenig i alt du skriver. Alt tyder på at dette er Sharia. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...