Gå til innhold

Oslo har fått Sharia-politi for barn

7 stemmer

1. 1. Er det rasistisk å kritisere Sharia-politiet?

• Ja
      0
    • Nei
      7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Verden har tapt til islam.

Føler du deg så maktesløs ovenfor pøbelungdom?

Det virker som du er opptatt av å trivialisere et alvorlig problem.  Når politiet synes problemet er alvorlig så bør det vel ikke avskrives med et lettvint " pøbelungdom " ?  

• Liker 3
Lenke til kommentar

I Oslo så klart, det virker som om det er der 99% av all søpla holder til. Forstår ikke at folk gidder å bo der.

Du høres ut som noen som aldri har bodd i Oslo.

Føler du deg så maktesløs ovenfor pøbelungdom?

JEG nei, men så er ikke jeg ute og "patruljerer" gatene i områder hvor dette er et problem, ei heller er jeg en av de som kommer i søkelyset til sharia-politi.

Det er jeg med på. Men jeg synes ikke at du snakker om det samme nå, når du i det forrige innlegget sa at vi har tapt til radikale muslimer og islam.

Det virker som du er opptatt av å trivialisere et alvorlig problem.  Når politiet synes problemet er alvorlig så bør det vel ikke avskrives med et lettvint " pøbelungdom " ?  

Det er godt jobbet å tolke innlegget mitt som en trivialisering, bare fordi jeg anser dette som ordinær kriminalitet og ikke en tapt kamp fra en global religion.

Lenke til kommentar

For meg virker det som om tendensen er lik over hele Europa. Islampakk flytter inn og tar over bydel etter bydel. I deler av Sverige har politiet gitt opp og deler av Frankrike er islamifiseringen kommet minst like lang som i Norge, om ikke lengre.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Og det er et problem, som er grunnen til at jeg er positiv til at politiet griper inn. Men dette er et resultat av en dårlig jobb fra politiet, og dårlig jobb fra politikere som "dumper" innvandrere i egne strøk og nekte å gjøre noe med problemene fordi det er "politisk ukorrekt".

Det er ingen unnskyldning for kriminelle handlinger, samme hvem som utfører de. Jeg ser ingen grunn til å krisemaksimere dette.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Dette er ikke et problem politiet kan løse alene. 

Tøv. Dette er nok et prakteksempel på krisemaksimering. Jeg skal leve til den dagen politiet ikke klarer å stanse ungdomsgjenger.

Som en annen nevnte over her: Du bagatelliserer . 

Lenke til kommentar

Nå driver du med sandkasse-argumentering. Fortell meg heller hvorfor dette ikke kan løses med vanlig bruk av politiressurser.

Se på Sverige. Dette må løses politisk. 

Lenke til kommentar

I Oslo så klart, det virker som om det er der 99% av all søpla holder til. Forstår ikke at folk gidder å bo der.

Skjønner tanken, men som nevnt over, så er det stor forskjell på bydeler. Jeg bor i den bydelen som har færrest ikke-vestlige innvandrere... enn så lenge.

Lenke til kommentar

Nå driver du med sandkasse-argumentering. Fortell meg heller hvorfor dette ikke kan løses med vanlig bruk av politiressurser.

Se på Sverige. Dette må løses politisk. 

Skjønner du nå hva jeg mener med krisemaksimering? Hvordan er dette sammenlignbart med Sverige? Dessuten så tror jeg ikke du har et reelt grunnlag til å si at dette kun kan løses politisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...