Larfen Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Hei Skal frakte en LG 65" tv, og skulle gjerne hatt ei eske som passet denne tven. Trenger ikke å følge med alt av isopor og plast og slikt. Noen i det lange land som har ei slik eske til overs, som er villig til å gi den fra seg? Jeg betaler frakt om esken må sendes til meg. Bor i Molde. Lenke til kommentar
Mikkn Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Har du vært innom lokale elektrobutikk? Kan være de har noe liggende som du kan få. Lenke til kommentar
Larfen Skrevet 25. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2017 Har hørt på lefdal og elkjøp. Ingen av disse har noen esker liggende. Ikke at jeg skjønner dette da de har 100'vis at tver stående ute i butikken hehe. Har planer om å høre på expert også, men har ikke kommet så langt enda (Ikke at jeg har så veldig troa der heller): Lenke til kommentar
Mikkn Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 De har eskene til tv'ene som henger ute, men de er det ofte dem skal beholde til når disse eventuelt skal selges. Men der jeg jobber nå har vi hatt noen esker til overs tidligere Lenke til kommentar
Larfen Skrevet 25. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2017 Kan prøve meg en gang til imorgen eller noe. MEN bare rop ut hvis noen har ei eske liggende Lenke til kommentar
Minus Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Tarjei, jeg har eske til deg. Lenke til kommentar
Larfen Skrevet 25. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2017 Tarjei, jeg har eske til deg. Håper du mener en TV-eske? Til hvilken tv er det snakk om, og hvor i landet befinner du deg? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Esken er til en Philips 65". Jeg bor 6km unna deg. Vil du ha innvendig mål? Det er også med isopor som du eventuelt kan skjære til for at TVen din ikke skal ligge løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå